شاگردان کی روش 10 آبان به اردو می روند

ملی پوشان مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی را از دست می دهند

اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با سوریه از 10 آبان آغاز می شود و برهمین اساس ملی پوشان نمی توانند در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به میدان بروند.

ملی پوشان مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی را از دست می دهندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم ملی فوتبال ایران 25 آبان در چارچوب آخرین بازی دور رفت مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در پاروی مالزی به مصاف سوریه می رود که با چهار امتیاز در رتبه چهارم گروه قرار گرفته است.

با توجه به این که 2 دیدار دوستانه تیم ملی در تاریخ 20 آبان مقابل تایلند به دلیل درگذشت پادشاه این کشور و سپس عراق لغو شد، کادرفنی در جست و جوی یک حریف تدارکاتی دیگر است. البته با توجه به زمان محدود به احتمال فراوان تیم ملی پیش از دیدار با سوریه بازی دوستانه ای برگزار نمی کند. 

بر همین اساس طبق اعلام یک منبع موثق ملی‌پوشان کشورمان در صورت فراهم نشدن مقدمات بازی دوستانه، هجدهم یا نوزدهم آبان به مالزی
می روند.

همچنین قرار است پس از اعلام فهرست بازیکنان تیم ملی در تاریخ 9 آبان، ملی پوشان از 10 فروردین در اردوی پیش بازی با سوریه حاضر شوند.

با این وجود بازیکنان ملی پوش داخلی نمی توانند تیم های باشگاهی خود را در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی که از 10 آبان آغاز می شود، همراهی کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار