عباسی:

سیاه جامگان زنده اند/ درگیری هواداران و بازیکنان ختم به خیر شد

مدیرعامل تیم سیاه جامگان گفت: درگیری ناگواری بین هواداران و بازیکنان تیم رخ داد که خوشبختانه ختم به خیر شد.

علی عباسی در گفت و گو با خبرنگارحوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد درگیری پیش آمده بین بچه خواهر مدیرعامل با بادامکی در تمرین امروز تیم سیاه جامگان بیان کرد: این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد، بچه خواهر من با بادامکی هیچ گونه درگیری فیزیکی نداشته است، خواهرزاده های من به ترتیب 3 و 7 ساله هستند. 

وی ادامه داد: بعد از دلخوری ها و ناراحتی هایی که تماشاگران سیاه جامگان از بازیکنان تیم بابت حضور نداشتن در تمرینات و نوشتن نامه اعتراضی، داشتند در یک حرکت خود جوش تصمیم گرفتند با بازیکنان تیم درگیر شوند که این ماجرا کار درستی از طرف هواداران نبوده است. خدا را شکر بعد از چند دقیقه ماجرا ختم به خیر شد، دوباره آرامش در تمرینات تیم حاکم شد حالا هم بدانید دوباره سیاه جامگان با قدرت به لیگ باز خواهد گشت نتایج خوبی هم کسب خواهد کرد و این تیم هنوز هم زنده است.

مدیرعامل سیاه جامگان درمورد اینکه آیا علی حنطه جزء گزینه های سرمربی گری این تیم محسوب می شود یا خیر، گفت: به هیچ عنوان علی حنطه جزء گزینه های سرمربی گری در ادامه فصل محسوب نمی شود.

وی درخصوص بازی با نفت افزود: انگیزه فراوانی در بازیکنان تیم وجود دارد تا بتوانند پس از چند هفته که در کسب پیروزی ناموفق بودند این تیم را شکست دهند. امیدوارم با توجه به اینکه این بازی در شهر مشهد و با حضور پر شور هواداران فوتبال دوست مشهدی برگزار می شود بتوانیم تیم نفت را در ورزشگاه ثامن شکست دهیم. 

مدیرعامل سیاه جامگان در پاسخ به این سوال که چه زمانی مشکلات مالی این تیم مرتفع خواهد شد، تصریح کرد: به زودی مشکلات مالی تیم را برطرف خواهیم کرد، در حال حاضر مذاکراتی را با چند شرکت انجام داده ایم تا در ادامه فصل هزینه های باشگاه را پرداخت کنند در بازی با نفت هم به طور موقت عباس دهقانی هدایت تیم را بر عهده خواهد داشت.

عباسی در پایان درمورد اینکه چه زمانی سرمربی تیم انتخاب خواهد شد، خاطر نشان کرد: تا هفته آینده سعی داریم سرمربی تیم و دستیاران وی را معرفی کنیم، در نیم فصل هم به طور حتم چند بازیکن را جذب خواهیم کرد در آن زمان هم هر بازیکنی که دوست داشته باشد می تواند قرارداداش را با سیاه جامگان فسخ و راهی تیم دیگری شود.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار