آگهی تبلیغاتی نفرت انگیز یک سوپر پک: ایرانِ هسته ای، جهان را نابود می کند+ تصاویر

یک سوپر پک با تهیه آگهی تبلیغاتی منزجرکننده ای به انتقاد از "روس فینگلد" بخاطر حمایت از توافق هسته ای ایران پرداخت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ هافینگتن پست در مطلبی نوشت: یک "سوپر پک" تبلیغی جدید علیه "روس فینگلد،" سناتور دموکرات سابق ایالت ویسکانسین تهیه کرد که در آن حمایت وی از توافق هسته ای ایران را عامل ایجاد یک هولوکاست هسته ای می داند. سوپر پکها کمیته های مستقل سیاسی هستند که با هدف تأثیرگذاری بر انتخابات به شکل نامحدود کمکهای مالی از شرکت ها، گروه ها و افراد ثروتمند دریافت می کنند.

این سوپر پک "صندوق اصلاحات آمریکا" نام دارد و گروهی است که از "ران جانسون،" سناتور ایالت ویسکانسین حمایت می کند و به مخالفت با "روس فینگلد" می پردازد.

این تبلیغ با شمارش معکوس کودکان به 10 زبان مختلف آغاز می شود. به محض پایان این شمارش، یک ابر اتمی قارچی شکل صفحه را می پوشاند و نوشته زیر نمایان می شود: "ایرانِ هسته ای، تهدیدی برای جهان است. روس فینگلد از توافق هسته ای ایران حمایت می کند."

این تبلیغ، آگهی بحث برانگیز "دیزی" را تداعی می کند که در جریان انتخابات ریاست جمهوری 1964 آمریکا از سوی کارزار انتخاباتی رئیس جمهور وقت "لیندون بی.جانسون" پخش شد. این تبلیغ از عوامل اصلی پیروزی قاطع جانسون در برابر رقیبش قلمداد می شود. در این تبلیغ هم یک دختر کوچک در حال شمارش گلبرگهای گل آفتابگردان است که ناگهان یک انفجار هسته ای رخ می دهد. این تبلیغ برای ترساندن طرفداران "بری گلدواتر،" نامزد حزب جمهوری خواه تهیه شده بود.

تابستان گذشته، "باراک اوباما،" رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد توافق هسته ای ایران و قدرتهای جهانی بهترین وسیله برای جلوگیری از دستیابی تهران به سلاح هسته ای است. 

فینگلد که قرار است جایگاه جانسون را بدست آورد در ماه اوت 2015 (مرداد 94) از توافق هسته ای ایران حمایت کرد و گفت: ما هیچ چیز را از دست نداده ایم. اگر ایران به بندهای توافق عمل نکند، ما همین فردا هم می توانیم به آنها حمله و تحریم ها را دوباره اعمال کنیم. بنابراین این فرصتی است که از دستیابی ایران به سلاح های هسته ای جلوگیری کنیم. فقط یک راه دیگر وجود دارد: جنگ. که آن هم غیرعاقلانه است.

"بنیامین نتانیاهو،" نخست وزیر رژیم صهیونیستی و جمهوری خواهان کنگره – از جمله جانسون – با این توافق به مخالفت پرداختند. این درحالیست که کارشناسان حوزه منع گسترش سلاح های هسته ای و دیگر افراد در جامعه بین المللی به طور گسترده از این توافق حمایت کرده اند.

جانسون مدعی شده است دارایی های بلوکه شده ایران که در زمان لغو تحریم های هسته ای به این کشور بازگردانده می شود، صرف تروریسم خواهد شد.

"صندوق اصلاحات آمریکا" که از تابستان سال 2015 فعالیت خود را آغاز کرد گفت هر پولی که بدست می آورد را صرف پیروزی ران جانسون خواهد کرد. این گروه همچنین به تازگی یک کمپین تبلیغاتی 1.2 میلیون دلاری راه اندازی کرده است تا "هیلاری کلینتون،" نامزد دموکرات انتخابات آمریکا را هدف قرار دهد.

به نظر می رسد بزرگترین اهداکننده این "سوپر پک" دایان هندریکس، میلیاردر ویسکانسین و حامی ترامپ باشد.

آگهی تبلیغاتی نفرت انگیز یک سوپر پک: ایرانِ هسته ای، جهان را نابود می کند+ تصاویر

آگهی تبلیغاتی نفرت انگیز یک سوپر پک: ایرانِ هسته ای، جهان را نابود می کند+ تصاویر

آگهی تبلیغاتی نفرت انگیز یک سوپر پک: ایرانِ هسته ای، جهان را نابود می کند+ تصاویر
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۰۵ آبان ۱۳۹۵
جهالت یانکیها پایان ندارد
آخرین اخبار