بلاتکلیفی در اردو تیراندازان

وضعیت سرمربی تیم ملی تیراندازی در فاصله یک ماه به آغاز مسابقات تیراندازی هنوز مشخص نشده است.

به گزارش خبرنگارگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ مسابقات تیراندازی سلاح های بادی آسیایی از 13 آذرماه به میزبانی تهران برگزار می شود و تاکنون 260 تیرانداز از 10 کشور آسیایی برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کردند.

این مسابقات در حالی به میزبانی ایران برگزار می شود که وضعیت سرمربی تیم ملی تفنگ در هاله ای از ابهام قرار دارد.

لازلو سرمربی مجاری تیم ملی  7 سال سرمربیگری تیم ملی را برعهده داشت و بدون هیچ چشم داشتی برای تیراندازی کار کرد.

وقتی تیراندازان برای مسابقات برون مرزی با مشکل کمبود فشنگ مواجه می شدند لازلو خودش اقدام به تهیه تجهیزات برای تیراندازان می کرد.اکنون قرارداد این مربی به پایان رسیده است.

 زمانی که مسابقات فینال فینالیست های تیراندازی چندی پیش در ایتالیا برگزار شد و سه تیرانداز ایران در این مسابقات حاضر شدند لازلو نیز کنار ملی پوشان حاضر شد.

در حالی که فدراسیون تیراندازی به دنبال تمدید قرارداد با لازلو بود اما بدهی های فدراسیون به این مربی مانع تمدید قرارداد با وی شد.
 
مسئولان فدراسیون اعلام کردند قصد ادامه همکاری به صورت پاره وقت با مربی تیم ملی داریم اما این اتفاق نیفتاد و چنین قراردادی با وی بسته نشد.

 اکنون ملی پوشان تیراندازی با اینکه یک ماه به آغاز مسابقات آسیایی فاصله دارند بدون مربی هستند و مشخص نیست که فدراسیون می خواهد لازلو را حفظ کند یا نه.

با شرایطی که این روزها برای وضعیت مبهم سرمربی تیم ملی پیش آمده است و حضور لازلو کنار ملی پوشان گویا هم فدراسیون و لازلو خواهان همکاری هستند و تنها مانع این کار مشکلات مالی فدراسیون است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار