اصفهان؛

کارآفرینی انجمن ارگانیک کاشان با دست توان یابان کاشانه مهر

مدیر عامل موسسه نیکوکاری کاشانه مهر کاشان از کارآفرینی و اشتغال انجمن ارگانیک شهرستان برای توان یابان این موسسه خبرداد.

علی پهلوانی، در حاشیه برگزاری همایش انجمن ارگانیک کاشان با همکاری این موسسه در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت:کاشانه مهر با میزبانی خود در این همایش و کمک بانوان مهر یار در دعوت از خیرین  ضمن آشنایی آنها با محصولات ارگانیک توانست علاوه بر آگاه سازی در سلامت خیرین کارآفرینی و اشتغال توان یابان موسسه را فراهم کند.
وی افزود: برنامه های این همایش دو روزه از جمله تلاوت قرآن و اجرای گروه سرود نیز توسط توان یابان موسسه نیکوکاری کاشانه مهر اجرا شد.
به گفته وی،نشست پرسش و پاسخ مدیرعامل انجمن ارگانیک با مدعوین در معرفی و آگاه سازی خیرین از انجمن از دیگر برنامه های این همایش است.
پهلوانی با تقدیر از تمامی خیرین، بانوان مهریار، مربیان و اعضای هیات مدیره کاشانه در اجرای این همایش گفت: بیمه کارآفرین در کاشان نیز سالن اجتماعات خود را به رایگان در اختیار همایش قرارداد.
وی، در پایان اظهارداشت:موسسه نیکوکاری کاشانه مهر نخستین مرکز آموزشی و توان بخشی در کاشان است که منجر به اشتغال معلولین جسمی و حرکتی این شهرستان شده است.
به گفته وی،توان یابان این این موسسه در کلاس های چرم‌دوزی، نقاشی، قلمزنی، کریستال، رایانه، زبان انگلیسی،خیاطی و موسیقی فعالیت دارند.
شایان ذکر است: همایش انجمن ارگانیک کاشان با همکاری موسسه نیکوکاری کاشانه مهر دوشنبه و سه شنبه شب (3و 4 آبان )در سالن اجتماعات بیمه کارآفرین این شهرستان برگزارشد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.