مدیر تیم‌های ملی کشورمان گفت: برای کشوری که تیم‌های ملی فوتبالش در عرصه‌های مختلف موفقیت های زیادی کسب کرده، باید امکانات زیرساختی مناسبی هم وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال وفوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا ساکت در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ساحلی به مسابقات جام بین قاره‌ای و تیم فوتبال دختران زیر 19 سال اظهار کرد: هر 2 تیم آماده هستند که به مسابقات اعزام شوند و نتایج خوبی بگیرند. خوشحالم که هر دو تیم به اردو رفته‌اند و اعضای تیم فوتبال ساحلی هم می‌توانند عنوان‌های خود را در جام بین قاره‌ای تکرار کنند.
 
وی در خصوص گلایه ساحلی بازان در خصوص اختلاف‌هایی که از نظر امکانات بین فوتبال و فوتبال ساحلی است، گفت: همه تلاش فدراسیون کم کردن این فاصله است و توجهات به بقیه رشته‌های زیر مجموعه فدراسیون هم بیشتر خواهد شد و از دید ما آنها با هم فرقی ندارند. اولین نیازمندی ما در این زمینه شرایط سخت‌افزاری است و ما باید برای تیم‌های خود زمین ، تدارکات مناسب و شرایط خوبی فراهم کنیم.
 
رئیس سازمان تیم‌های ملی درباره اینکه چرا به جز تیم ملی بزرگسالان که از البسه آدیداس استفاده می‌کند بقیه تیم‌ها از لباس‌های جیووا استفاده می‌کنند و چه فرقی میان این تیم‌هاست، خاظرنشان کرد: تغییر برند تیم‌های ملی در کوتاه مدت امکان‌پذیر نیست و وقتی می‌خواهید برندی را بیاورید، باید از قبل همه کار را انجام دهید و فقط تولید لباس‌ها شش ماه زمان می‌برد. اینکه دیگر تیم‌های ما از جیووا استفاده می‌کنند، این برند از قبل بوده و اکنون مورد استفاده قرار می‌گیرد. ضمن اینکه برای مسابقات نمی‌توانستیم این برند را تغییر بدهیم، چون این لباس‌های از قبل ثبت شده است.
 
ساکت با اشاره به پوشاندن برند جیووا روی لباس‌های تیم‌های ملی در مسابقات مختلف ادامه داد: تولید کننده لباس‌ها برخی مقررات فیفا و ای اف سی را رعایت نکرده و امکان تغییر برند را نداشتیم اما چون با رعایت نشدن برخی استانداردها جریمه می‌شدیم، مجبور هستیم برندهای غیر استاندارد را با برچست پوشش بدهیم.
 
وی درباره وضعیت تیم ملی و اینکه این تیم تا آماده شدن کمپ تیم‌های ملی تمریناتش را کجا برگزار خواهد کرد، گفت: پژوهشگاه صنعت نفت با ما همکاری خواهد کرد و 3 روز هم مسئولان ورزشگاه آزادی به ما کمک می‌کنند تا تمرینات تیم ملی برگزار شود با این حال ما نیاز به کمپ تیم‌های ملی داریم که چند زمین خوب دارد و این زمین‌ها باید بازسازی شود.
 
مشاور رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: وقتی کشوری فوتبال خوبی دارد، باید زیرساخت‌ها را هم فراهم کند و ما باید به دنبال فراهم کردن امکانات برای استعدادهای‌مان باشیم. باید امکانات خوبی هم در اختیار داشته باشیم و اکنون زمین پژوهشگاه و ورزشگاه آزادی را داریم که همکاری می‌کنند اما این 2 استادیوم کافی نیست و باید بهترین کیفیت را در اختیار داشته باشیم.
 
ساکت در پایان بیان کرد: زمین شماره یک تیم ملی وضیعت خوبی ندارد و این مسئله را اکنون به خوبی لمس کرده‌ایم و با اولین باد پاییزی مشخص شد که وضعیت چمن به چه شکل است. با این حال برنامه فدراسیون فوتبال این است که شرایط کمپ تیم‌های ملی را آماده کند تا تیم ملی در بهترین شرایط تمرینات خود را انجام دهد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار