سرگرد منصوری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تعقیب و گریز پلیس با سارقان حرفه‌ای انباری منازل شرق تهران/ 2 متهم دستگیر شدند

رييس کلانتری 144 جواديه تهرانپارس از دستگيری 2 سارق منزل در محدوده جواديه تهرانپارس خبر داد.

تعقیب و گریز پلیس با سارقان حرفه‌ای انباری منازل شرق تهران/ 2 متهم دستگیر شدندسرگرد منصوری، رييس کلانتري 144 جواديه تهرانپارس در گفتگو با  خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت:شب گذشته واحد گشت انتظامي کلانتري 144 جواديه تهرانپارس، در حال گشتزني در محدوده جواديه تهرانپارس بودند که يکي از شهروندان به آنها مراجعه و اعلام داشت که 2 سارق را هنگام سرقت از انباري منزلش مشاهده کرده و از ماموران درخواست کرد به اين موضوع رسيدگي کنند.

وی افزود: بلافاصله ماموران در محدوده مذکور اقدام به گشتزني کردند و دقايقي بعد متهمان را هنگامي که سعي داشتند با استفاده از تاريکي شب و يک خودروي سواري پارک شده در کنار خيابان فرار کنند تعقيب کردند.

رييس کلانتري 144 جواديه تهرانپارس تصریح کرد:در ادامه ماموران موفق شدند هر 2 متهم را بازداشت و به کلانتري منتقل و تحت بازجويي قرار دادند که طي آن ضمن معرفي خود به نام هاي "ع" و "ر" به جرم خود مبني بر سرقت از منازل اعتراف و عنوان داشتند که با ورود به منازل شهروندان اقدام به سرقت مي کنند.

وی افزود:در نهایت پرونده هر 2 متهم با اعتراف آنها تکميل شده و با شکايت هاي ارايه شده از سوي مالباختگان و شهروندان هر 2 براي تحقيقات بيشتر به پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۰۷ آبان ۱۳۹۵
یه مدت زندان. بعد آزاد و بیکار. مجدد حرفه ای تر همینکارو می کنن
آخرین اخبار