در پی حمله موشکی به فرودگاه جده؛

افسر ارشد یمنی از ادامه حملات موشکی به فرودگاه‌های عربستان خبر داد

سرهنگ عزیز راشد اعلام کرد شلیک موشک‌های بالستیک به فرودگاه‌های عربستان که در اختیار جنگنده‌های آمریکایی و رژیم صهیونیستی هستند، ادامه خواهد یافت.

افسر ارشد یمنی از ادامه حملات موشکی به فرودگاه‌های عربستان خبر دادبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از تلویزیون المسیره، «سرهنگ عزیز راشد،» افسر ارشد یمنی، گفت ادامه شلیک موشک‌های بالستیک به فرودگاه‌هایی که جنگنده‌های آمریکایی و صهیونیستی از آنها بلند می شوند- و به شهرها و مناطق مسکونی و غیر مسکونی یمن حمله می کنند -از اهداف موشکهای یمنی است. 

سرهنگ عزیز راشد به المسیره گفت زمان و انتخاب هدف به دست ماست و این مهم ترین دستاور ارتش و کمیته‌های مردمی یمن است. انتخاب اهداف آن هم با دقت بسیار بالا از موفقیتهای نظامی نیروهای یمنی است و تأثیر روحی و سیاسی در روزهای آینده خواهد داشت. کارشناس نظامی یمنی تصریح کرد ادامه شلیک چنین موشک‌هایی به فرودگاه‌هایی که جنگنده های آمریکایی و صهیونیستی از آنها بلند می شوند از اهداف موشک‌های یمنی است و حالت رعبی در میان سعودی ها از اینکه مبادا این جنگنده ها نتوانند از این فرودگاه‌ها بلند شوند به وجود می آورد. زمان شلیک موشکها از نظر راهبردی و نظامی دارای اهمیت زیادی است. اصابت موشک‌ها به اهداف نیز یک موفقیت بزرگی است.

گفتنی است نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن اواخر شب گذشته یک فروند موشک « برکان-1» به فرودگاه عبد العزیز در شهر جده شلیک کردند.
المسیره با پخش تصاویر شلیک این موشک افزود موشک شلیک شده با دقت به هدفش اصابت کرد. فرودگاه عبد العزیز یکی از مهم ترین فرودگاه‌های سعودی است .

یگانهای موشکی یمنی پیش از این اعلام کرده بودند تعدادی از اهداف در تیررس موشک‌های بالستیک یمنی است و این موشک‌ها در پاسخ به ادامه حملات جنگنده های متجاوزان سعودی-آمریکایی شلیک می شود و برد موشک برکان-1[ آتشفشان] نیز بیش از 800 کیلومتر است و پانصد کیلوگرم نیز مواد منفجره حمل می کند و خود یمنی‌ها این نوع موشک بالستیک را ساخته و ارتقا داده‌اند. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار