اختصاصی/

سارقان فراری محله گلبرگ با شليک پليس زمينگير شدند

2 سارق موتورسوار کيف قاپ در محدوده گلبرگ با شليک پليس زمينگير شده و خود را تسليم کردند.

سارقان فراری محله گلبرگ با شليک پليس زمينگير شدندبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، عصر روز گذشته ماموران گشت انتظامي کلانتري 147 گلبرگ، هنگام گشتزني در خيابان دماوند، به رفتارهاي 2 موتورسوار که در حال زاغ زني شهروندان بودند مشکوک شده و با توجه به اينکه پلاک موتورسيکلت آنها مخدوش شده بود آنها زير نظر گرفتند. 

در همين زمان موتورسواران براي ربودن کيف يک شهروند اقدام مي کنند اما ماموران پليس در صحنه حاضر و به سارقان دستور توقف مي دهند و سارقان ناکام بدون اينکه بتوانند از شهروند مذکور سرقت کنند اقدام به فرار مي کنند که اين امر به تعقيب آنها منجر مي شود. 

پس از چند دقيقه تعقيب و گريز و با احتمال اينکه ممکن بود اين تعقيب و گريز از سوي متهمان منجر به مصدوميت شهروندان شود، ماموران با رعايت قانون به کارگيري سلاح هر 2 موتورسوار را با شليک هوايي مجبور به توقف کردند و در نهايت هر 2 متهم بازداشت و به کلانتري منتقل شدند. 

سرهنگ درويش، کلانتر محله گلبرگ درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت:متهمان در بازجويي هاي انجام شده در کلانتري به جرم خود مبني بر سرقت و کيف قاپي از شهروندان اعتراف کرده و پس از تکميل پرونده در اختيار ماموران آگاهي تهران بزرگ قرار گرفتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.