مهاباد

ارائه خدمات فرهنگی به کودکان حاشیه نشین مهاباد

ارائه خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان سکونت‌گاههای غیر رسمی در 6 شهر استان از جمله مهاباد آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: خدمات در نظر گرفته شده به صورت رایگان در شهرستان‌های مهاباد، پیرانشهر، بوکان، میاندوآب، خوی و ارومیه به کودکان و نوجوانان ارائه می شود.
جواد زاهدی افزود: ارائه خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان سکونت‌گاه‌ های غیر رسمی بر اساس طرح تقسیم کار ملی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی از طرف استانداری آذربایجان‌غربی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و چند سازمان فرهنگی دیگر اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه برای این کار یک کتابخانه سیار شهری، سه کتابخانه پستی و سه کتابخانه ثابت در نظر گرفته شده است اضافه کرد: کتابخانه‌های پستی کانون در شهرهای مهاباد، بوکان و پیرانشهر و کتابخانه های ثابت در میاندوآب و خوی به کودکان و نوجوانان مناطق حاشیه نشین خدماتدهی می کنند.

زاهدی ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در حال حاضر با 23 مرکز ثابت، پنج کتابخانه سیار روستایی، یک کتابخانه سیار شهری و چهار کتابخانه پستی به کودکان و نوجوانان استان خدمات فرهنگی، هنری و ادبی ارائه می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.