تقویت مهارت‌های آموزشی دانش‌آموختگان دانشگاه فرهنگیان

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان از برگزاری دوره‌های مجازی برای دانش آموختگان فعال این دانشگاه در عرصه معلمی خبر داد.

نعمت الله موسی‌پور معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از حضور قریب به 12 هزار نفر از فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در کلاس‌های درس به عنوان معلم خبر داد و گفت: اولین دوره فارغ‌التحصیلان برای نخستین بار وارد بازار کار شده و حدود پنج هزار نفر از افرادی که تعداد کمی از واحدهای درسی آنها باقی مانده به عنوان حق‌التدریس به کار گرفته شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای تازه کار وارد عرصه معلمی شده‌اند و از این رو نیاز به حمایت دارند، افزود: دوره آموزشی مجازی برای آنها ترتیب داده شده‌ است و پل ارتباطی بین دانشگاه و این افراد در نظر گرفتند. 

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: مدرسه مجازی به نام "فرهنگ یادا" برای تعامل اساتید دانشگاه فرهنگیان افراد تازه کار در عرصه معلمی در نظر گرفته شده است. 

موسی‌پور اضافه کرد: 15 هزار مدیر مدرسه که دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان در مدارس آنها به فعالیت می‌پردازند، تحت آموزش قرار گرفته‌اند تا بستر لازم برای حضور معلمان تازه کار برای آنها مهیا شود. 

وی با اشاره به اینکه اکنون تعاملات مجازی فقط برای دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان مهیا شده است، بیان کرد: در نظر داریم تا با فراهم شدن بسترهای مناسب چنین تعاملاتی برای تمامی معلمان به کار گرفته شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار