امیر پوردستان:

کشورهای تهدید کننده از پاسخ نیروهای مسلح ایران در امان نمی مانند + فیلم

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: اگر تهدیدی بخواهد کشور را به مخاطره اندازد، کشورهای تهدید کننده و حامیان آنها از پاسخ کوبنده نیروهای مسلح در امان نخواهند بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان در یادواره 75 شهید شهر اصغر آباد از توابع شهرستان خمینی شهر اصفهان افزود: امروز هر حرکتی در دریا، هوا و زمین که به وسیله دشمن انجام می شود از سوی کارشناسان اطلاعاتی رصد و متناسب با آن ظرفیت های دفاعی ایجاد می شود.

وی تاکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی هیچگاه غافلگیر نمی شوند و اگر تهدیدی بخواهد کشور را به مخاطره اندازد، هم تهدید کننده و هم کشور حامی او را مورد هدف قرار می دهند.

امیر پوردستان گفت: اگر آمریکا جرات حمله به ایران را ندارد به واسطه آن است که می داند در ایران ملتی گوش به فرمان رهبرمعظم انقلاب است ودر این خطه نیروهای مسلحی وجود دارد که همواره دستشان بر ماشه سلاح است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی افزود: اگر دشمن در ایجاد زیر ساخت های ارتباطی مانند ماهواره و شبکه های رسانه ای هزینه صرف می کند، هدف های خاص خود را دنبال می کند و به دنبال تسلط بر قلب و فکر جوانان است.

وی تصریح کرد: در این حوزه همه آحاد جامعه به ویژه پدران و مادران، جوانان و خانواده ها باید مراقب دشمن باشند و به وظیفه خود عمل کنندهرچند اطمینان داریم که خداوند این انقلاب و کشور را حفظ خواهد کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی همچنین با بیان تاریخ گذشته حضور نظامی ایران به عنوان ژاندارم غرب در منطقه گفت: امروز نقش ایران به عربستان منتقل شده و حجم پول هایی که عربستان به آمریکا داده است بالغ بر 750 میلیارد دلار است.

وی افزود: وقتی وزیر خارجه عربستان آمریکایی ها را به خارج کردن پولهایشان از آمریکا تهدید کرد، در مقابل آمریکا اسناد دخالت عربستان را در فاجعه 11 سپتامبر را رو کرد .

این مقام ارشد ارتش تصریح کرد: آمریکایی ها نشان داده اند به هیچ کس رحم نمی کنند و نتیجه تبعیت از آنها چیزی جز ذلت نیست.

وی با بیان اینکه امروز با چهره ای جدید از تهدید به نام جنگ های ترکیبی مواجه هستیم، گفت: بهره گرفتن از انواع جنگ ها از جمله سخت، نیمه سخت، نرم و محاصره اقتصادی به صورت همزمان از روش های جنگ های ترکیبی است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: آمریکایی ها برای مقابله با نظام اسلامی ایران از همان ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی جنگ های ترکیبی را در دستور کار خود قرار دادند و محاصره اقتصادی، منزوی سازی در صحنه سیاسی، ترور، بمب گذاری، ناامنی در استان های مرکزی و کودتاهای نظامی و سیاسی و در نهایت جنگ هشت ساله را برای مقابله به انقلاب اسلامی در پیش گرفتند.

امیر پوردستان گفت: امروز نیز دشمن جنگ های ترکیبی را با پیچیدگی بیشتری در دستور کار خود قرار داده است و همه اعم از نظامی و غیر نظامی وظیفه داریم از انقلاب و اسلام دفاع کنیم.

وی جنگ های نیابتی، جنگ نرم و جنگ اقتصادی را از جمله حوزه های جنگ ترکیبی دشمن در شرایط کنونی عنوان کرد و افزود: استکبار در جنگ های نیابتی تروریست ها را تجهیز کردند و تلاش کردند به مرزهای ایران اسلامی نزدیک شوند که با وحدت، هماهنگی، همدلی و همراهی ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی با شکست مواجه شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: البته بخشی از داعش امروز به افغانستان نقل مکان کرده است و حتی بخشی از طالبان نیز با آنها بیعت کرده اند و علاقه مند هستند استان به استان به سمت مرزهای ایران حرکت کنند.

امیر پوردستان درپایان نقش رزمندگان اصفهانی خمینی شهر درسالهای دفاع مقدس را ستود و گفت: درسال های دفاع مقدس بسیاری از همین مردم شهرستان خمینی شهر اعم از اصغرآباد، خمینی شهر، درچه و دیگر نقاط این شهرستان در لشکر 92 ارتش حماسه های جاودانی خلق کردند.

یادواره 75 شهید شهر اصغر آباد از جمله برنامه های کنگره شهدای خمینی شهر بود.
شهرستان خمینی شهر با دارا بودن دو هزار و 300 شهید، سه هزار و 700 جانباز، 372 آزاده و 30 هزار رزمنده نقش بزرگی در سال های دفاع مقدس ایفاکرد.

کنگره بزرگ 2 هزار و 300 شهید خمینی شهر هفتم آبان آغاز وامروز به کار خود پایان می دهد.


لینک دانلود



انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.