کرمان؛

ایمنی جاده‌های جنوب کرمان تامین می‌شود

فرماندار شهرستان جیرفت گفت: ایمنی جاده های جنوب کرمان در آینده ای نزدیک تامین می شود.

ایمنی جاده‌های جنوب کرمان تامین می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان احمد امینی روش افزود: به آینده بسیار امیدواریم و علیرغم نبود امکانات و بودجه ، اما ظرفیت بالایی در بحث نیروی انسانی هست و به نیروی انسانی این مجموعه ایمان داریم که در راه خدمت به مردم و ایمن سازی راهها از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند.

وی تصریح کرد: از حدود بیست روز آینده ما صادرات محصولات کشاورزی  را به شهرستان ها و استان های کشور داریم و جاده های پر ترافیکی خواهیم داشت که می طلبد با همکاری هم آمار تلفات جاده ای را به حداقل برسانیم.

فرماندار جیرفت نیز با اشاره به وضعیت نامناسب مسافربرهای برون شهری ،خاطرنشان کرد: می طلبد به نحوی با همکاری دستگاه قضا و مجموعه حمل ونقل جاده ای این مسافربرهای شخصی ساماندهی شوند.

امینی روش افزود: از طرفی ما با کمبود ناوگان خودروهای سبک برون شهری مواجه هستیم که باز هم می طلبد سهمیه و تسهیلات جهت افزایش این ناوگان در اختیار رانندگان قرار دهیم که امنیت ،آرامش و سلامت مردم بیش از پیش تامین شود.

وی گفت: نقاط حادثه خیزی که در منطقه داشتیم توسط اداره کل راه و شهرسازی و پلیس راه شناسایی شد و خطرات این نقاط حل رفع شد.

انتهای پیام/س
برچسب ها: کرمان ، جیرفت ، جاده ها ، ایمنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.