پاسخ قاطع گری لوئیس به رضا کیانیان

رضا کیانیان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش گزارش کوتاهی از دیدار با لوئیس گری منتشرکرد.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا کیانیان بازیگر سینما و تلویزیون که روز گذشته جهت  تقدیم  نامه و سى دى امضاهای حامیان دریاچه ارومیه به نمایندگی سازمان ملل در تهران رفته بود با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش گزارش کوتاهی از این دیدار ارائه کرد و قسمتی از صحبت های " گری لوئیس " هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل منتشر کرد.

کیانیان نوشت:
سلام دوباره...
امروز در نمایندگی سازمان ملل پس از خواندن نامه و تقدیم سى دى امضاهاى شما

آقای گری لوئيس، درباره بحران آب در ایران سخنرانى كرد که بسیار تکان دهنده بود! ایشان نسبت به بحران و فاجعه ی محیط زیستی آب در ایران و منطقه بسيار آگاه بود .توضيح داد كه سازمان ملل نزديك به ده سال است كه برای جلوگیری از خشک شدن تالاب های ایران فعاليت می کند و گروهی را به ما معرفی کرد که چند سالى است كه براى احياى  دریاچه اروميه تلاش می کنند. 
از آموزش به كشاورزان منطقه براى استفاده درست از آب منطقه و کمک مالی ژاپن برای احیاى دریاچه ارومیه گفت...
و تأكيد کرد که با تحویل این نامه و امضاها، به خاطر یک میلیون و هفتصد هزار نفر امضا کننده، اصرار خواهد كرد تا سازمان ملل تلاش و کمک های بیشتری انجام دهد... و در آینده حتماً خبر آن را به ما خواهند داد.

و سرانجام گفت که سازمان ملل فقط می تواند کمک کند و حق دخالت در امور داخلی کشور را ندارد و از شما و از رسانه ها خواست تا پيگیر باشند...

همه ى حرف من هم همین است! این وظیفه ماست که امور کشورمان را پیگیری کنیم و پرسشگر باشیم تا مسئولان ما هم بیاموزند كه بايد پاسخگو باشند! 
منتظر نباشیم کسی بیاید و حق ما را بگیرد،بلکه خودمان بايد نسبت به حقوقمان آگاه شویم و مطالبه کنیم. قبول دارم این مطالبه گری آسان نیست، اما اطمینان دارم شدنى ست.

تمسخر نکنیم که «برو بابا ! چه کسی به حرف ما گوش می دهد...» اگر کسی هم به حرف ما گوش نداد، با پیگیری و  همصدایی به او بیاموزیم كه نه تنها بايد گوش دهد ، بلكه بايد پاسخگو هم باشد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار