13آبان؛ روز ملی مبارز با استکبار جهانی/15

اسلامی: سازش با کدخدا برای ما نتیجه‌ای ندارد

عضو حزب مؤتلفه گفت: کشورمان از طریق سازش با کدخدا راه به جایی نخواهد برد و کسانی که چنین تفکری دارند باید در راهبرد سیاسی‌شان بازنگری کنند.

محمدمهدی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه روز 13 آبان را باید جهاد کبیر بنامیم، اظهار داشت: تسخیر لانه جاسوسی حاصل مبارزه ملت ما با آمریکا و مصداقی از جهاد کبیر بود. 

عضو حزب مؤتلفه با اشاره به اینکه لازم است در برگزاری مراسم 13 آبان نوآوری و تغییر رویکرد ایجاد شود، گفت: بهتر است در شیوه برگزاری مراسم 13 آبان به ویژه در تهران تجدیدنظر شود چرا که اغلب محدود به دانش آموزان و واقع در ساختمان لانه جاسوسی است، با این شرایط پیام ملت ایران آن طور که باید و شاید به آمریکایی‌ها منعکس نمی‌شود.

وی ادامه داد: از آنجایی که بخشی از خالقان روز بزرگ 13 آبان دانشجویان بودند، خوب است دانشجویانی که پیشرو مبارزه با استکبار هستند زنجیره‌های انسانی را از دانشگاه‌های مختلف تا لانه جاسوسی تشکیل دهند تا این روز در مقیاس بزرگ‌تری گرامی داشته شود.

عضو حزب مؤتلفه با تأکید بر اینکه مسلم است که آمریکایی‌ها در آینده هم دشمنی‌شان با کشورمان را ادامه می‌دهند، تصریح کرد: از مناظرات دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کاملا مشهود است که آنان نیز درصدد ادامه دادن دشمنی با ملت ما هستند.

اسلامی با اشاره به اینکه کلینتون بسیار محاسبه شده و با برنامه‌ریزی مواضع ضد ایرانی‌اش را در مناظرات خود نشان داده است، ادامه داد: ترامپ نیز تاکنون چندین بار ادبیات وحشیانه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران داشته است. 

عضو حزب مؤتلفه در پایان خاطر نشان کرد: کشور ما از طریق سازش با کدخدا راه به جایی نخواهد برد و کسانی که چنین تفکری دارند باید در راهبرد اصلی‌شان بازنگری کنند و مسیر جدیدی را برای آینده سیاسی‌شان ترسیم کنند.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار