لرستان؛

کشف 38 کیلو گرم مواد مخدر در دوره چگنی

فرمانده انتظامی دوره چگنی گفت: 38 کیلوگرم تریاک و هروئین روز سه شنبه در این شهرستان کشف و در این رابطه 6 نفر دستگیر شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ سلطانمراد زارع گفت: در اجرای طرح مقابله با عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر، ماموران پلیس این ستاد در پی دریافت خبری مبنی بر جابجایی مقادیری مواد مخدر توسط یک باند سوداگرمرگ با 2 دستگاه پژو 405 از استان های جنوبی کشور به استان های همجوار، موضوع بصورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: ماموران مواد مخدر استان لرستان و دوره چگنی با تشکیل اکیپ های ویژه در محورهای مواصلاتی 'ویسیان-شوراب' مستقر شده و دو دستگاه پژو 405 را شناسایی و توقیف کردند.
فرمانده انتظامی دوره چگنی، اظهار داشت: با دستگیری چهار سوداگر مرگ، در بازرسی از خودروهای مذکور مقدار 37 کیلو و 300 گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: همچنین ماموران مواد مخدر استان، طی عملیات دیگری در محور کوهدشت - خرم آباد موفق به توقیف یک دستگاه سواری پیکان و دستگیری دو قاچاقچی و کشف یک کیلو گرم هروئین شدند.
سرهنگ زارع گفت: شش متهم همراه 38 کیلو و 300 گرم مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شدند.
انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.