کوسه غراوی در نطق میان دستور:

تسهیل سرمایه‌گذاری خارجی در پسابرجام به استان گلستان نرسیده است

نماینده مردم گلستان گفت: باتوجه به تسهیل سرمایه گذاری خارجی در پسابرجام متأسفانه شاهد ورود آن به استان گلستان نیستیم.

تسهیل سرمایه‌گذاری خارجی در پسابرجام به استان گلستان نرسیده استبه گزارش خبرنگار مجلس  گروه  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،شهرام کوسه غراوی نماینده مردم گلستان در صحن علنی مجلس اظهار داشت: امیدواریم همگی با تمسک به ریسمان اسلامی و رسیدن به وحدت اقتدار لازم را نشان دهیم.

وی ادامه داد: در پسابرجام زمینه برای تسهیل سرمایه‌گذاری در کشور ایجاد شد اما استان گلستان شاهد ورود این سرمایه‌گذاری نبود. اکنون این سوال مطرح می‌شود که چرا بحث سرمایه‌گذاری خارجی در این استان نمود پیدا نکرده است.

نماینده مردم گلستان تصریح کرد: آقای رئیس جمهور با توجه به اینکه رهبری امسال را سال اقتصاد و عمل نام‌گذاری کرده‌اند از شما می‌پرسم در رابطه با این شعار چه اقداماتی را صورت داده‌اید. همچنین از مجلس انتظار می‌رود که در رابطه با شعار سال عملکرد دولت را به مردم گزارش دهد.

کوسه غراوی افزود: موضوع اشتغال و تولید و همچنین کمک برای جوانان برای احیای صنعت کشور از وظایف مسئولین است که باید با کمال تأسف عرض کنم کمبود اشتغال باعث شده جوانان تحصیل کرده در کشور بیکار باشند.

وی خاطرنشان کرد: استان گلستان با وجود سرسبز بودن 10 هزار بیکار دارد و دلیل عدم توجه به سرمایه‌گذاری در این استان باعث شده تا جوانان برای اشتغال به استان‌های دیگر مهاجرت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار