اخراج 2000 کارمند از سوی تامسون رویترز

شرکت تامسون رویترز 2000 کارمند خود را اخراج خواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین، شرکت چندملیتی "تامسون رویترز" قرار است در اقدامی برای ساده سازی شرکت، کاهش هزینه ها و تعدیل نیرو، حدود 2 هزار کارمند خود را در سراسر جهان اخراج کند. 

این شرکت، که حدود 48 هزار کارمند در سراسر جهان دارد، اعلام کرد خبرگزاری رویترز مشمول دستور کاهش تعداد کارمندان نیست. یکی از سخنگویان این شرکت گفت: «کارمندان شاغل در اتاق خبر رویترز مشمول این دستور نخواهند بود.»

تامسون رویترز اعلام کرد کاهش تعداد کارمندان شرکت به ذخیره 200 تا 250 میلیون دلار در سه ماهه آخر سال میلادی جاری منجر خواهد شد. «جیم اسمیت»، مدیر اجرایی تامسون رویترز، در ایمیلی که به منظور ارائه گزارش درآمد سه ماهه شرکت به کارمندانش فرستاده بود، نوشت: «ما چنین اقداماتی را به منظور کاهش فاصله خود با مشتریان در دستور کار قرار دادیم. 200 تا 250 میلیون دلاری که از این طریق ذخیره می شود، صرف ساده سازی شرکت و پیشبرد اهداف بلندمدت خواهد شد. کسب و کار اصلی ما با قدرت در مسیر صحیح در حال حرکت است.»

به گزارش این شرکت، درآمد حاصل از پایگاه خبری رویترز با 1 درصد کاهش نسبت به سال گذشته به 73 میلیون دلار در سه ماهه منتهی به سپتامبر (30 روز منتهی به 10 مهر) رسید. با این حال، تامسون رویترز اعلام کرد درآمد کل شرکت با 1 درصد افزایش نسبت به سال گذشته، به 2.7 میلیارد دلار در سه ماهه سوم سال جاری میلادی رسید.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار