محمودی در نطق میان دستور:

دولت لایحه جامع انتخابات را به مجلس ارائه کند

نماینده مردم شهریار گفت: دولت تمام توان خود را در زمان باقی مانده برای حل مشکلات مردم به کار گیرد.

شهرودی*دولت لایحه جامعه انتخابات را به مجلس ارائه کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد محمودی نماینده شهریار در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس گفت: با عنایت به ابلاغ سیاست‌های راهبردی مقام معظم رهبری در بخش انتخابات به وزارت کشور و هیئت دولت خواهانم که لایحه جامع انتخابات را قبل از آنکه به روزهای آخر این دوره مجلس برسد ارائه نمایند و فارغ از رویکردهای سلیقه‌ای مورد بحث قرار گیرد.

نماینده شهریار ادامه داد: در بخش توزیع نمایندگان انتظار داریم عدالت نسبی رعایت گردد و حداقل حوزه انتخابی شهریار بتواند تعداد نمایندگان خود را افزایش دهد.

وی با اشاره به انتخابات امروز مجلس درخصوص هیئت مرکزی نظارت عنوان کرد: به انتخاب شوندگان تأکید می‌کنم که این بار مسئولیتی که بر دوش ما قرار گرفته با امانتداری و درایت و استفاده از سخت افزارهای کارآمد برگزار شد کمک کنیم تا افراد شایسته به این شوراها راه پیدا کنند.

محمودی با اشاره به انتخاب وزرای پیشنهادی دولت که در روز گذشته برگزار شد عنوان داشت: همکاران روز خوب و پرکاری را پشت سرگذاشتند و اثبات کردند برای رفع مشکلات و معضلات اجتماعی و تحقق مطالبات مردمی کمال همکاری را با دولت انجام می‌دهند و امیدواریم دولت تمام توان خود را برای مدت باقی مانده به کار گیرد تا حداقل نیازهای مردم محقق شود.

وی ادامه داد: از دولت تدبیر و امید  مبارزه با فساد، رانت‌خواری، اعتیاد، رونق کسب و کار و خروج از رکود و توجه خاص به اقشار کم درآمد جامعه در چارچوب اقتصاد مقاومتی و با تکیه بر داشته‌های کشور را خواستار هستیم.

انتهای پیام/


 

 

 

برچسب ها: مجلس ، شهریار ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار