13آبان؛ روز مبارزه با استکبار جهانی/12

جامعه روحانیت مبارز به مناسبت یوم الله 13 آبان بیانیه صادر کرد

جامعه روحانیت مبارز ضمن گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، بیانیه‌ای صادر کرد.

جامعه روحانیت مبارز به مناسبت یوم الله 13 آبان بیانیه صادر کردبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جامعه روحانیت مبارز ضمن گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است.

سیزده آبان ماه سالروز مناسبت‌های بزرگی در انقلاب اسلامی است، روز تبعید امام خمینی(ره)، روز دانش‌آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی است و از ملت بزرگوار در جهت بزرگداشت هرچه باشکوه‌تر این روز درخواست می‌کنیم و توجه آنها را به چند نکته جلب می‌نماییم.

1- روز 13 آبان ماه روز مبارزه با استکبار جهانی است و این روز یادآور چند دوره ظلم مستمر استکبار جهانی به مردم مظلوم ایران و انقلاب مظلوم‌تر آن است و هشدار می‌دهیم با سابقه ننگین در دشمنی و ظلم عظیمی که آمریکا در حق این ملت و ملت‌های مظلوم جهان انجام داده، مبادا با ساده‌اندیشی در دام توطئه آمریکا بیفتند.

2- از همه وفاداران و معتقدان به انقلاب اسلامی و نظام اسلامی و امام امت(ره) می‌خواهیم که باور و پایبندی خود را نسبت به استکبارستیزی که شاخص اصلی خط امام(ره) است، اعلام نماید و اجازه نداهد این خط الهی روشن تحت شعارها و مسیرهای انحرافی تضعیف گردد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار