وقتی ترامپ به خودش تذکر می‌دهد/آخرین فرصت‌های باقی‌مانده برای نامزد جمهوری‌خواه

دونالد ترامپ در یکی از سخنرانی‌هایش در ایالت کالیفرنیا گفت باید محتاطانه عمل کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ان‌بی‌سی نیوز، 6 روز مانده به برگزاری انتخابات آمریکا، دونالد ترامپ – نامزد جمهوری‌خواه – اذعان کرد تنها راه پیش روی وی برای پیروزی در این انتخابات این است که بر هدفش تمرکز کند، سخنان از پیش تنظیم‌شده را بخواند و اظهارات مخالفانش را فراموش کند.

وی در سخنرانی‌اش در ایالت فلوریدا گفت: "ما به کاخ سفید خواهیم رفت. ما فقط باید محتاطانه پیش برویم. درست است؟ بر هدفت تمرکز کن دونالد! تنها بر هدفت تمرکز کن!"

وی در این سخنرانی همچنین گفت: "به جاده فرعی نزن دونالد! چون من هیلاری کلینتون را در چند روز اخیر دیده ام. او کاملا دیوانه است. ما چنین رئیس جمهوری را نمی‌خواهیم. او کاملا دیوانه شده است."

تذکرات ترامپ به خودش در حالی است که وی به دلیل انتشار خبر بازگشایی پرونده ایمیل‌های کلینتون به وسیله پلیس فدرال آمریکا، توانست به مدت یک هفته در نظرسنجی‌ها محبوبیت بالاتری را به دست آورد. ترامپ همچنین از این خبر برای مستحکم‌تر کردن جایگاهش استفاده کرد.

حال، ترامپ به لایحه حفاظت از بیمار و مراقبت مقرون به صرفه‌ی دولت اوباما (اوباماکر) حمله کرده است. این مسئله می‌تواند آرای بیشتری از جمهوری‌خواهان را نسیب ترامپ کند.

این نامزد جمهوری‌خواه قرار است پیش از سفر به ایالت کلیدی کارولینای شمالی، روز پنجشنبه چند سخنرانی تبلیغاتی در ایالت فلوریدا انجام دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار