کاردی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

بیش از یک هزار فرزند معنوی تحت پوشش هستند

مدیرکمیته امداد جنوب شرق تهران گفت: بیش از یک هزار و 700 فرزند خانواده‌های نیازمند در قالب طرح اکرام، ایتام و محسنین تحت پوشش بیش از 13 هزار حامی قرار دارند.

بیش از یک هزار فرزند معنوی تحت پوشش هستند
فرهود کاردی مدیرکمیته امداد جنوب شرق تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: حامیان در 6 ماهه امسال بیش از 24 میلیارد و 330 میلیون ریال به حساب فرزندان معنوی خود واریز کردند که از این مبلغ بیش از 14 میلیارد و 400 میلیون ریال در قالب طرح اکرام، ایتام و مابقی آن مربوط به طرح محسنین بوده است.

وی درباره پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی به زنان سرپرست خانوار، افزود: حدود چهار میلیارد ریال حق بیمه برای بیش از یک هزار و 70 مجری طرح های اشتغال و زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد جنوب شرق تهران به سازمان تأمین اجتماعی واریز شده است که از این تعداد 898 نفر زنان سرپرست خانوار و مابقی مشمولان طرح های اشتغال هستند.

کاردی با اشاره به خدمت رسانی به سالمندان تحت پوشش این نهاد، تصریح کرد: از مجموع 2 هزار و 500 سالمند تحت حمایت این نهاد بیش از یک هزار و 500 نفر سالمند زن و مابقی مرد هستند، همچنین مبلغ یک میلیون ریال ماهانه به عنوان هزینه نگهداری به خانواده های دارای سالمندان زمین گیر پرداخت می‌شود.

مدیرکمیته امداد جنوب شرق تهران در پایان بیان داشت: افزایش حضور سالمندان در مشارکت های عمومی و اجتماعی، توانمندسازی سالمندان واجد شرایط، تأمین حداقل حقوق های مادی و معنوی، تشویق فرزندان سالمند برای نگهداری از آنان، برگزاری کلاس های آموزشی، اردوهای زیارتی و سیاحتی، پرداخت کمک معیشت، ارایه خدمات تأمین مسکن و ساختمان همچنین خدمات درمانی و بیمه، پرداخت وام کارگشایی، تسهیلات اشتغال و کمک به امر ازدواج فرزندان آنان از جمله خدماتی است که به سالمندان تحت پوشش ارایه می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار