پاکزاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

سرویس‌دهی ارزان قیمت همراه اول به زائران اربعین/ فروش سیم کارت‌های مکالمه ارزان صحت ندارد

مدیر کل روابط بین اپراتورها و رومینگ بین الملل همراه اول گفت: فروش سیم کارت مکالمه ارزان قیمت صحت ندارد بلکه فقط سرویس دهی به زائران ارزان است.

سرویس دهی ارزان قیمت همراه اول به زائران اربعین/ فروش سیم کارت‌های مکالمه ارزان، صحت نداردفریبرز پاکزاد، مدیر کل روابط بین اپراتورها و رومینگ بین الملل همراه اول در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با فروش سیم کارت های مکالمه ارزان قیمت به زائران اربعین، اظهار داشت: فروش سیم کارت با مکالمه ارزان قیمت صحت ندارد بلکه فقط سرویس هایی که به زائران ارائه می شود به شکل ارزان محاسبه خواهد شد.

وی افزود: زائران با همان شماره تلفن همراه اولی که دارند، می توانند خدمات ارزان قیمت را در روزهای سفر از اپراتور همراه اول دریافت کنند.

مدیر کل روابط بین اپراتورها و رومینگ بین الملل همراه اول  گفت: شهروندان می توانند با مراجعه به سامانه 8070 و یا ارسال پیامک با عنوان عراق از انواع قیمت های  ریز مکالمات و خدمات اطلاع یابند.

پاکزاد در ادامه تصریح کرد: هدف اپراتور همراه اول در ایام اربعین حسینی، ارزان سازی خدمات ارائه شده به زائران است.

وی افزود: در این ایام به مراتب قیمت خدمات ارائه شده به زائران به وسیله اپراتور همراه اول، ارزان تر از روزهای گذشته در ایران و نسبت به سایر اپراتورها خواهد بود.

مدیر کل روابط بین اپراتورها و رومینگ بین الملل همراه اول  گفت: سرویس رومینگ همراه اول در ایام اربعین ارزان تر می شود که خدماتی ازجمله مکالمه، پیامک و دیتا را به زائران ارائه می کند.

پاکزاد در ادامه تصریح کرد: اپراتور همراه اول، سرویس پیوسته و رایگان خود را به مدت 10 روز، از تاریخ 24 آبان تا 3 آذر ماه به دارندگان سیم کارت های همراه اولی ارائه می کند.

وی افزود: با توجه به اهمیت سفر معنوی اربعین و حجم زائران کربلای معلی، در زمینه ارائه خدمات مربوط به سرویس وای فای (wi-fi ) ، سایر اپراتورهای تلفن همراه، مهمان همراه اول هستند و به شکل موردی خدمات مورد نیاز را دریافت می کنند ولی در این میان به همراه اولی ها به طور پیوسته خدمات رسانی می شود.

مدیر کل روابط بین اپراتورها و رومینگ بین الملل همراه اول گفت:سه اولویت مهم اپراتور همراه اول، دسترسی، کیفیت سرویس دهی و ارزان سازی نرخ تماس است.

پاکزاد در ادامه تصریح کرد: نرخ اپراتور همراه اول در مقایسه با اپراتورهای عراقی بسیار پایین و ارزان قیمت است و همواره سعی داشته تا بدون در نظر گرفتن ملاحظات تجاری به شکل پیوسته در طول سال سرویس دهی کند.

وی افزود: زائران اربعین و دارندگان سیم کارت های اعتباری و دائمی قبل از سفر به کشور عراق باید از کامل بودن شارژ اولیه سیم کارت خود آگاه باشند تا با توجه به ازدحام و شلوغی جمعیت در سفر با مشکل ری شارژ و بدهکاری سیم کارت مواجه نشوند.

مدیر کل روابط بین اپراتورها و رومینگ بین الملل همراه اول گفت: زائران می توانند برای شارژ و پشتیبانی سیم کارت خود از اقوام و نزدیکان کمک گیرند.

پاکزاد با تاکید بر اینکه دریافت پیامک و روشن کردن گوشی همراه هیچ هزینه ای برای زائران ندارد، تصریح کرد: اپراتور همراه اول به صورت شبانه روزی نظارت 24 ساعته خدمات ارائه می‌دهد.

مدیر کل روابط بین اپراتورها و رومینگ بین الملل همراه اول گفت: سرویس های مربوط به وای فای نیز در کل با راه اندازی 150 کیوسک ،80 کیوسک در مسیر نجف- کربلا به طول 80 کیلومتر ( هر کیلومتر، یک کیوسک)، 70 کیوسک در مسیر موکب ها، نقاط تجمع و اسکان به زائران ارائه می شود.

پاکزاد تصریح کرد: امسال برای اولین بار، ایران با استفاده از امکانات و اتصالات خود و به وسیله وای فای به زائران در کشور عراق خدمات اینترنتی ارائه می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۱۵ آبان ۱۳۹۵
انشالله که راست باشه. والله ما که مرکز تبریز هستیم تو خونه نمیتونیم از اینترنت سیم کارت استفاده کنیم . حالا تو عراق چطوری میشه نمیدونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۴ آبان ۱۳۹۵
موج رادیویی می تواند از طریق اینترنت برای بی سیم وگوشی های ساده فرستاده شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۴ آبان ۱۳۹۵
خدا خیرتان بده. انشاالله
آخرین اخبار