علی عسگری در تمرینات سیاه جامگان آفتابی شد

حمیدرضا علی عسگری دوباره در تمرینات تیم سیاه جامگان حاضر شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،حمیدرضا علی عسگر بازیکن تیم سیاه‌جامگان که مدتی پیش به دلیل بد قولی مسئولان باشگاه در خصوص پرداخت مطالبات مالی بازیکنان و جریان هایی که در تمرینات این تیم مشهدی به وجود آمده بود،تمرینات را ترک کرده بود. امروز دوباره به تمرینات این تیم بازگشت.

برهمین اساس این بازیکن در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: مشکلات این تیم پا برجاست، اما با توجه به قول هایی که خداداد عزیزی به بازیکنان این تیم، مبنی بر اینکه قرار است تا 20 روز آینده مطالبات مالی تمام بازیکنان پرداخت شود برهمین اساس تصمیم گرفتم به تمرینات بازگردم.

وی ادامه داد: چون عزیزی به نوعی مدیر فنی تیم محسوب می شود به بازیکنان اعلام کرده در صورتی که در زمان مقرر مطالبات بازیکنان پرداخت نشود وی هم از این تیم جدا خواهد شد.

بازیکن تیم سیاه جامگان در پایان درمورد اینکه آیا مطالبات مالی بازیکنان پرداخت خواهد شد یا خیر، خاطر نشان کرد: دوست ندارم دوباره وارد حاشیه بشوم و در این مدت تمام تمرکزم را روی تمرینات می گذارم. فقط امیدوارم مشکلات مالی تیم هر چه زودتر تمام شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار