شیراز؛

دانش آموز دبیرستان علوم پزشکی شیراز در مسابقه کشوری نهج البلاغه رتبه برتر را کسب کرد

سید محمدمیلاد دانشور رتبه نخست استانی و رتبه نخست کشوری مسابقه های نهج البلاغه را کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیر دبیرستان متوسطه دوره دوم علوم پزشکی شیراز، گفت: این مسابقه ها از مرحله آموزشگاه آغاز می شود و برگزدیگان به مرحله ناحیه معرفی می شوند، پس از برگزاری مرحله ناحیه، نفرات برتر به مرحله استانی راه پیدا می کنند که این دانش آموز در هر دو مرحله ناحیه و استانی رتبه نخست را کسب کرد.
محمد ضرغامی افزود: در مرحله استانی، برگزیدگان تمام شهرستان های استان شرکت دارند و در هر دوره یک شهرستان به عنوان میزبان انتخاب و مسابقات در آن شهرستان برگزار می شود.
او اضافه کرد: مرحله کشوری این مسابقه ها، شهریورماه در مشهد مقدس برگزار شد و دانش آموز دبیرستان علوم پزشکی شیراز، بالاتر از رقیبان خود جای گرفته و به رتبه نخست این دوره از مسابقه ها دست یافت.
مدیر دبیرستان متوسطه دوره دوم علوم پزشکی شیراز، ادامه داد: بر اساس بخشنامه ارسالی از وزارت، خطبه هایی از نهج البلاغه برای مسابقه ها انتخاب می شود و در هر مرحله به تعداد این خطبه ها افزوده می شود؛ مسابقات مرحله کشوری به صورت کتبی و ارایه حضوری از سوی شرکت کنندگان انجام می شود.
ضرغامی با اشاره به برگزاری "جشن ستارگان" در این دبیرستان، گفت: حدود 200 دانش آموز برتر رشته های مختلف فرهنگی، درسی، هنری و ورزشی به همراه خانواده ها در این جشن شرکت می کنند و از آنان تقدیر می شود؛ این جشن بیست و چهارم آبان با هدف تشویق این دانش آموزان و ایجاد انگیزه برای سایر دانش آموزان برگزار می شود.
در حال حاضر این دانش آموز در رشته ریاضی فیزیک از این آموزشگاه فارغ التحصیل شده است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.