بیرجند؛

کشف یک تن و 240 کیلوگرم تریاک از بار برنج

فرمانده انتظامی استان از کشف يک تن و 240 کيلوگرم ترياک از يک دستگاه تريلی حامل برنج خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بیرجند ؛فرمانده انتظامی استان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت :مأموران ايست و بازرسي علي آباد بيرجند در اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر هنگام کنترل و بازرسي خودروهای عبوری به يک دستگاه کاميون کشنده مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند .

سردار شجاع افزود:خودرو، حامل بار برنج گمرکی و پلمپ شده بود که از مبدأ مرزهای شرق کشور بارگيری شده و به مقصد شهرهای مرکزی کشور در حرکت بود که جهت بازرسی به داخل ايست و بازرسی هدايت و بازرسی شد .

وی گفت :در بازرسی اوليه از خودرو مورد ممنوعه ای کشف نشد اما با توجه به پلمپ بودن خودرو و حالات روحی و رواني راننده و سرنشين خودرو ،در خصوص فک پلمپ تريلی با مقام قضايی و گمرک خراسان جنوبی هماهنگی شد و نماينده گمرک در محل ايست و بازرسي حضور يافت .

فرمانده انتظامی استان افزود:با حضور نماينده گمرک پلمپ تريلی خودرو فک و تعدادی از کيسه های برنج توسط مأموران جابجا شد که در نهايت پس از تلاش چند ساعته پليس، تعداد 62 بسته مواد مخدر از نوع ترياک به وزن يک تنو 240 کيلوگرم ترياک با لفافه از زير بار برنج تريلی کشف شد.

سردار شجاع اظهار کرد:در اين رابطه دو متهم دستگير شدند و تحقيقات برای کشف و شناسايی ساير عوامل دخيل در قاچاق اين محموله مواد مخدر ادامه دارد .

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار