کرمانشاه؛

بسته بودن مرز سومار مانع انجام وظیفه نیروی انتظامی نمی شود

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: بسته بودن مرز سومار در اربعین امسال مانع انجام وظیفه نیروی انتظامی نمی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: بسته بودن مرز سومار در اربعین امسال مانع انجام وظیفه نیروی انتظامی نمی شود و همچون سال های گذشته در تلاش هستیم فضای امنی را برای زائران حسینی (ع) ایجاد کنیم.
"علیرضا مرزبانی"گفت: با وجود مشکلات کشور عراق و نبود امکانات لازم برای زوار اربعین، همچون سال های گذشته میلیون ها زائر، با عشق و ارادت خود را به کربلا می رسانند تا اتحاد و وحدت دنیای اسلام را به دشمنان این دین الهی نشان دهند.
وی اظهار داشت: استان کرمانشاه به واسطه مرز مشترک با کشور عراق، افتخار دارد میزبان و خدمتگزار این زوار عزیز باشد و در این راستا تمهیدات لازم از نقطه ورودی شهرستان کنگاور تا نقطه خروجی فراهم شده است.
جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: بسته بودن مرز سومار در اربعین امسال مانع انجام وظیفه نیروی انتظامی نمی شود و همچون سال های گذشته در تلاش هستیم فضای امنی را برای زائران حسینی (ع) ایجاد کنیم.
سرهنگ مرزبانی خاطرنشان ساخت: پلیس کرمانشاه تمامی امکانات و توان خود را به کار خواهد گرفت تا میزبان شایسته ای برای زوار باشد و پیاده روی اربعین در نهایت امنیت و آرامش و باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، مرز ، سومار ، وظیفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.