قزوین؛

معرفی محلات نیازمند بازآفرینی در استان

مدیرکل راه و شهرسازی استان از شناسایی و معرفی شش محله نیازمند بازآفرینی در استان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حامد مانی فر با بیان اینکه بازآفرینی 234 محله در دستور کار امسال ستاد ملی بازآفرینی قرار گرفته است ، افزود : در شهر قزوین شش محله دیمج، آب انبارسردار، هادی آباد، بلاغی، شهید انصاری و باغ نشاط به ستاد ملی بازآفرینی معرفی شده است.

وی افزود : همچنین در شهر الوند محله های گلها، بازار ایرانی اسلامی و خانه تاریخی اربابی و در آبیک محله مهدیه، بهداری و شهرک فردوسی در دستور کار ستاد قرار گرفته اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تاکید کرد: همه شهرهای استان قزوین این قابلیت و ظرفیت را دارند که مورد بررسی قرار گرفته و به عنوان محلات هدف بازآفرینی مورد احیا، نوسازی و بهسازی قرار گیرند .

مانی فر با اشاره به تصویب دستور کار محلی 21 در ستاد ملی اظهار کرد: این دستور کار که با مصوبه ستاد ملی به عنوان یک پایلوت کشوری و الگوی جدید برای توسعه شهری قرار داده شده باید روی میز مدیران استانی هم قرار گرفته و به اجرا درآید.

مدیرکل راه و شهرسازی همچنین از تهیه و تدوین سندهای بازآفرینی برای ایجاد توسعه پایدار در قزوین خبر داد .

مانی فر با اشاره به اینکه تسهیلات تنها پرداخت وام نیست عنوان کرد: شناسایی و باز کردن گره های موجود در گردش کار اداری، کاهش هزینه هایی که بابت انجام خدمات اداری از متقاضیان دریافت می شود، بررسی و پاسخ دهی به تقاضاها در خارج از نوبت جلسات کمیسیون ماده 5 و اقداماتی از این دست، ایجاد تسهیلات در انجام امور است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.