ساری؛

کشف 2 تن مواد مخدر در مازندران

بیش از 2 تن مواد مخدر در مازندران کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار سيد محمود ميرفيضی فرمانده انتظامی استان، گفت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر اين فرماندهی بيش از دو تن و 191 کيلوگرم انواع موادمخدر امسال از قاچاقچيان و متهمان به موادمخدر در استان کشف کردند.

وی با اشاره به افزايش 24 درصدی کشفيات موادمخدر امسال در مقايسه با مدت مشابه سال قبل، افزود: کشفيات موادمخدر ترياک امسال 65 درصد در استان افزایش یافت.

فرمانده انتظامی مازندران، همچنين از انهدام 81 باند تهيه و توزيع موادمخدر امسال خبر داد و گفت: دستگيری متهمان به موادمخدر و جمع آوری معتادان 138 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزايش داشته است.

سردار ميرفيضی، به توقيف بيش از يک هزار و 373 دستگاه خودرو در اين طرح ها و عمليات پليسی اشاره کرد و افزود: در اين ارتباط متهمان به تهيه و توزيع موادمخدر، پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی به بيش از 365 مرحله عمليات پليسی و هزار طرح پاکسازی نقاط آلوده از ابتدای امسال اشاره و ريشه اغلب جرايم و ناهنجاری های اجتماعی را در اعتياد به موادمخدر معرفی کرد و از خانواده ها خواست مراقب فرزندان خود باشند تا در دام اعتياد گرفتار نشوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.