اجتهادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

پرونده‌ای به ارزش 5 هزار ميليارد در انتظار رسيدگی/ 4 هزار انبار کالای قاچاق شناسايی شد

مدیرکل مبارزه با قاچاق كالا و ارز سازمان تعزيرات حكومتی از شناسايی 4 هزار انبار در شورآباد خبر داد و گفت: در 4 هزار انبار لوازم خانگی و ساير كالا های قاچاق دپو شده بود.

پرونده‌اي به ارزش 5 هزار ميليارد در انتظار رسيدگي/ 4 هزار انبار شناسايي شدعبدالمجید اجتهادی مدیرکل مبارزه با قاچاق كالا و ارز سازمان تعزيرات حكومتی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: پلیس آگاهی تهران اقدام عملی در راستای برخورد با قاچاقچیان و شناسایی محل دپوی کالاهای قاچاق و عاملان قاچاق كالا داشته است.

وی افزود: این در حالی است که راننده اقدام به ورود غیرقانونی خودرو کرده بود که با توجه به عدم ارائه اسناد گمرکی خودرو به نفع دولت ضبط شد و در همین راستا پرونده‌ای با عنوان قاچاق تشکیل شد و در ادامه به منظور رسیدگی، پرونده به شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز ارجاع شد.

مدیرکل مبارزه با قاچاق كالا و ارز سازمان تعزيرات حكومتی گفت: از اين انبارها کالاهايی مانند سیگار ،دارو ،تجهیزات پزشکی، لوازم خانگی و یدکی خودرو كشف و ضبط شد، در بازرسی‌های صورت گرفته، مشخص شد كه برخي از انبارها با دستگاه‌های ليزري اقدام به نصب برچسب ساخت ژاپن می‌كردند.

اجتهادی تصریح کرد: تعدادی از متهمان در اين عمليات دستگير شدند، ضمن اينكه ارزش اوليه كالا كه از سوی پليس برآورد شده است 5 هزار ميليارد ريال اعلام شده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار