معاون عملیات سازمان امداد و نجات خبر داد

اعزام 210 امدادگر در قالب تیم های امدادی 12 و 15 نفره به کشور عراق/ پوشش امدادی شهرهای کاظمین، سامرا، نجف و کربلا

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اعزام 210 امدادگر این سازمان در قالب تیم های امدادی 12 و 15 نفره به کشور عراق برای ارائه خدمات امدادی به زائران و پوشش حوادث احتمالی در ایام اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ شاهین فتحی اظهار کرد: طبق هماهنگی های انجام شده با مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر و بنا بر نیازهای این مرکز در ایام اربعین حسینی، تیم های امداد و نجات این سازمان عازم کشور عراق شدند.

وی افزود: 2 تیم 15 نفره امدادی صبح امروز عازم عراق شده تا برای پوشش حوادث احتمالی و ارائه خدمات امدادی در شهرهای سامرا و کاظمین مستقر شوند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات همچنین با اشاره به اعزام 180 نیروی امدادی در قالب تیم های 12 نفره امدادی به همراه پزشک و پیراپزشک به کشور عراق، افزود: این تیم ها عصر امروز عازم عراق شده و در شهرهای نجف، کربلا و مسیر نجف تا کربلا برای پوشش حوادث احتمالی و کمک به عوامل درمانی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، مستقر می شوند.

فتحی با بیان اینکه 6 دستگاه خودروی اتوبوس آمبولانس و 26 دستگاه آمبولانس نیز از طریق مرز زمینی به عراق منتقل می شوند، اضافه کرد: با هماهنگی های انجام شده 3 فروند بالگرد در ایلام و 2 فروند نیز در خوزستان برای پوشش حوادث احتمالی مستقر می شوند.

وی با اشاره به حضور تیم های امدادی این سازمان تا پایان ایام اربعین در کشور عراق، خاطرنشان کرد: تیم های امداد و نجات جاده ای جمعیت هلال احمر در ایام اربعین در سراسر کشور بخصوص در استان های ایلام و خوزستان آماده خدمات رسانی لازم هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.