گرگان؛

مقاومت ایران الگوی کشورهای مسلمان

عضو شورای حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه گفت: مقاومت ایران الگوی کشورهای مسلمان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ حجت الاسلام ابوترابی فرد در مراسم نکوداشت شهدای روستای کارکنده گفت: اگر الگو پذیری کشورهای مسلمان از مقاومت مردم ایران صورت نمی گرفت چه بسا اکنون عراق سنگر مقاومت در برابر استکبار نبود و پایگاه استکبار بود.

وی موضوع مقاومت جمهوری اسلامی را از مسائل اصلی مناظره های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا  برشمرد و ادامه داد:  این مهم نمایانگر آن است که همه قدرت‌های استکباری با داشتن ابزارهای قدرت نظیر شورای امنیت، در برابر وحدت جوشیده از پیوند امت و امام و  رهبری صالح شکست خورده اند.

عضو شورای حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، قدرت سیاسی، نظامی، اطلاعاتی و سرویس های جاسوسی غرب را در منطقه مهار کرده است؛ گفت: جمهوری اسلامی ایران توانسته است عراق، سوریه و یمن را از حلقوم آمریکا بیرون بکشد که این امر ثمره مقاومت و پیوند امام و امت است و  تا زمانی که امت اسلامی استوار باشد امنیت هم برقرار است.

ابوترابی فرد افزود: تحمّل مصائب جنگ و تحریم های سیاسی و اقتصادی و ایستادگی ملت ایران در مقابل تهدید و صف آرایی های اردوگاه غرب، به دلیل آن است که این جامعه مبدل به یک امت ثابت قدم با هدایت رهبری صالح شده است.

نهمین یادواره ۸ شهید سرافراز روستای کارکنده و حجت‌الاسلام زکریا روح افزایی با سخنرانی حجت الاسلام ابوترابی فرد عضو شورای حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه و حضور اقشار مختلف مردم در حسینیه سیدالشهداء روستای کارکنده برگزار شد.


انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.