نگاه تربیتی دانشگاه فرهنگیان به فیلم‌سازی/ برگزیده شدن 12 دانشجو معلم در جشنواره فیلم رشد

معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان از برگزیده شدن 8 دانشجو معلم این دانشگاه در بخش‌های مختلف فیلم رشد خبر داد.

حجت ‌الاسلام صادق‌زاده معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از درخشش دانشجو معلمان در جشنواره فیلم رشد امسال خبر داد و گفت: ‌از میان 140 اثر ارسالی آنها 12 اثر در بخش فیلم کوتاه مستند و پویانمایی برگزیده شدند.

وی ادامه داد:‌ چهار نفر از برگزیدگان خواهران و هشت برگزیده برادران بودند که این افراد پیش از این در 2 دوره فیلم‌سازی دانشگاه فرهنگیان شرکت کرده‌ بودند.

صادق‌زاده با بیان اینکه جایزه نقدی یک میلیون تومانی برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است، عنوان کرد:‌ علاوه بر این مبلغ تندیس زرین فیلم رشد نیز به آنها اعطا می‌شود.

معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان گفت:‌ بحث کانون‌های فیلم از دیگر مواردی است که در دانشگاه فرهنگیان به آن توجه می‌شود و دانشجو معلمان برگزیده در جشنواره رشد به عنوان متولیان راه‌اندازی این کانون‌ها سعی در راه‌اندازی آن دارند تا توجه به سواد رسانه‌ای و فیلم سازی ترویج یابد.

وی با اشاره به اینکه نگاه دانشگاه فرهنگیان به فیلم رشد صرفاً مطرح گرایانه نبوده، بیان کرد: توجه به تحمیل فیلم و استفاده از آن به عنوان ابزاری تربیتی از اهدافی است که در این دانشگاه مورد توجه قرار گرفته است.

معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه از هر پردیس یک نفر برگزیده شده است، یادآور شد: دوره‌های آموزشی برگزار شده نتایج مثبتی در روند فعالیت دانشجو معلمان داشته است.

وی بیان کرد: امیدواریم هر سال فضای جشنواره فیلم رشد با حضور دانشجو معلمان پربارتر شود و نگاه‌ به فیلم‌سازی و نقد آن در مسیر صحیح به ارتقا تعلیم و تربیت کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.