مدیر ستاد انتخاباتی ترامپ: رئیس جمهور منتخب به زودی رئیس دفتر خود را انتخاب می کند

کلین کانوی اعلام کرد تصمیم دونالد ترامپ درباره انتصاب رئیس دفتر کاخ سفید به زودی اعلام می شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فاکس نیوز، "کلین کانوی،" مدیر ستاد انتخاباتی "دونالد ترامپ،" رئیس جمهور منتخب آمریکا روز گذشته در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: انتصاب "رئیس دفتر" دونالد ترامپ "قریب الوقوع" است. اعلام این خبر به زودی اتفاق می افتد.

به نظر می رسد دونالد ترامپ "استیو بانون" مدیر ارشد اجرایی ستاد انتخاباتی اش و "رینس پریباس،" رئیس کمیته ملی حزب جمهوری خواه را برای این سمت در نظر گرفته باشد. هیچ کدام از این دو نفر تجربه اساسی در سیاست ندارند؛ اگرچه پریباس با قانونگذاران آمریکا ارتباط خوبی داشته است.

کلین کانوی در ادامه افزود: من فکر می کنم پریباس به این سمت علاقه مند باشد. چندین نفر برای این سمت در نظر گرفته شده اند. اما تصمیم نهایی را آقای ترامپ می گیرد.

گفته می شود سمت های مختلفی از جمله "دادستان کل" برای "رودی جولیانی،" شهردار اسبق نیویورک در نظر گرفته شده است. وی در مبارزات انتخاباتی به یکی از مشاوران ارشد ترامپ تبدیل شده است.

بنابر اعلام فاکس نیوز، "دونالد ترامپ" با "میت رامنی،" نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2012، "جب بوش،" فرماندار پیشین ایالت فلوریدا و "جان کیسیک،" فرماندار ایالت اوهایو تماس هایی تلفنی داشته است؛ اما مشخص نیست چه سمت هایی برای این افراد در نظر گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار