اهواز؛

صرف اعتبار 6 میلیاردی برای اجرای طرح غدیر

طرح آبرسانی غدیر در سطح استان خوزستان تا به امروز 6 هزار میلیارد ریال هزینه کرد داشته است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،حمید چیت‌چیان وزیر نیرو در حاشیه بهره‌برداری از طرح آبرسانی به برخی از مناطق استان از جمله شرق اهواز و مرحله دوم طرح آبرسانی غدیر که با حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشور انجام گرفت،گفت : از محل فاینانس قرار است 17 هزار میلیارد ریال دیگر جهت خرید لوله‌ها برای این طرح هزینه شود.

وی با اشاره به اجرایی شدن 340 کیلومتر از خط لوله طرح غدیرتصریح کرد: 9 کیلومتر از این طرح تاکنون حفاری تونل صورت گرفته است و میزان حفاری‌های انجام شده از آغاز به کار دولت تا کنون یک‌هزار و 630 متر تونل بوده است.

وزیر نیرو با اشاره به پیشرفت 15 درصدی پروژه آبرسانی غدیر از زمان آغاز فعالیت دولت یازدهم بیان داشت : این طرح تا به امروز به 29 درصد رسیده است و انتظار می‌رود با دستورات ریاست جمهوری اقدامات سریع‌تر شود.

چیت‌چیان با بیان اینکه هم اینک از این طرح 22 متر مکعب آب بر ثانیه تامین شده و می‌شود خاطرنشان کرد: آب شهرستان شادگان و افزایش یافتن ظرفیت آبرسانی به آبادان و خرمشهر نیز از این طرح صورت گرفته است.

وی در پایان گفت: در این دولت تا به امروز 6 هزار میلیارد ریال برای انجام طرح آبرسانی غدیر در سطح استان خوزستان هزینه صورت گرفته است.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.