حاشیه سازی جوکوویچ در تور جهانی لندن

پیروزی مرد شماره 2 تنیس جهان در اولین مسابقه اش در تور جهانی تنیس لندن با حاشیه هایی همراه بود.

نواک جوکوویچ که به تازگی 122 هفته صدرنشینی خود در رنکینگ جهانی را به اندی ماری واگذار کرده است امروز در اولین مسابقه خود در تور جهانی لندن(جام ستارگان) برد پر حاشیه ای را به دست آورد.
مرد شماره 2 تنیس جهان با نتیجه 2 بریک از سد "دومینیک تیم " 23 ساله از اتریش گذشت. فاتح 12 گرنداسلم با نتایج 6 بر 7، 6 بر صفر و  6 بر 2  بر رقیبی که برای اولین بار در این رقابت‌ها حاضر شده به برتری رسید.
جوکوویچ پس از این که ست اول این مسابقه را به جوانترین شرکت کننده این تورنمت واگذار کرد از شدت خشم و عصبانیت توپ را به زمین کوبید که این توپ به سمت تماشاگران رفت.
پس از پایان مسابقه وقتی خبرنگاران این موضوع را مطرح کردند و به او گفتند اگر توپ به تماشاگران آسیب مب رساند او دچار دردسر می شد،تنیسور صرب بار دیگر خشمگین شد و با الفاظ تندی پاسخ خبرنگاران را داد.
او گفت: شما ها باور نکردنی هستید. شما ها همیشه دنبال این چیزها هستید . من نزدیک هستم؟ من هنوز محروم نشده ام، بله می توانست جدی باشد. در ورزشگاه O2 (محل مسابقات) برف هم ممکن بود ببارد، اما اینطور نشد.
جوکوویچ چنان چه بتواند در این مسابقات که آخرین مسابقه سال 2016 محسوب می شود، به عنوان قهرمانی برسد می تواند جایگاه شماره یک خود را از اندی ماری پس بگیرد.
نواک جوکوویچ، دومنیک تیم، میلوس رائونیچ و گائل مونفیلس در یک گروه حضور دارند و در گروه دیگرهم اندی ماری، مرد شماره یک تنیس مردان همراه مارین چیلیچ، کی‌نیشیکوری و استانیسلاس واورینکا با هم رقابت می‌کنند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار