اردبیل؛

کاهش 32 درصدی صدور پروانه نسبت به سال گذشته در اردبیل

شهردار اردبیل از کاهش 32 درصدی صدور پروانه نسبت به سال گذشته در اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حمید لطف اللهیان درجلسه شورای معاونین شهرداری اردبیل گفت: کاهش ۳۲ درصدی صدور پروانه نسبت به سال ۹۴ و کاهش ۶۲ درصدی نسبت به سال ۹۳ را شاهد هستیم که به تبع آن کاهش درآمد شهرداری به همین میزان اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه در شهرداری همه برای رسیدن به اهداف توسعه شهر مشغول خدمت هستیم افزود: هر مدیری در جایگاه خود شهردار اردبیل محسوب می شود، لذا هر مدیری در تحقق درآمدها و بودجه هم مسوول است و هم بایستی با رفع نواقص موجود در جهت تحقق بودجه و درآمد تلاش کند.

لطف اللهیان با تاکید بر اینکه به هیچ وجه نباید شاهد بیمه و حقوق معوقه بویژه در بین کارگران فعال در شهرداری باشیم، بیان کرد: انضباط مالی و ایجاد انگیزه در بین پرسنل برای ما بسیار مهم است و درصدد هستیم که زمینه ای فراهم شود تا هر نیرویی در مجموعه شهرداری اردبیل صرفا در جایگاه ابلاغی خود مشغول به خدمت باشد.

وی افزود: امسال مکانیزمی در ارتباط با پرداخت بیمه کارکنان به کار گرفتیم که علاوه بر به روز بودن پرداختی بیمه کارکنان، درسال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته تا امروز ۴۰۰ میلیون تومان صرفه جویی شده است و پیش بینی می کنیم رقم مبلغ صرفه جویی به حدود ۸۰۰ میلیون تومان نیز برسد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، کاهش ، صدور ، پروانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.