تولید اپلیکیشن خدمات دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی ایران

نرم افزار تلفن همراه «معاونت دانشجویی و فرهنگی» در دسترس دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی ایران قرار گرفت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایران این نرم افزار کاربردی را با هدف ایجاد تسهیل در برقراری ارتباط دوسویه مابین دانشجویان با واحدهای مختلف معاونت و کارشناسان و مدیران معاونت دانشجویی و فرهنگی طراحی کرده و آن را در دسترس دانشگاهیان قرار دارد.

از امکانات مختلف این نرم افزار می توان به مواردی از جمله دریافت آخرین اخبار و اطلاعات واحدهای مختلف معاونت دانشجویی و فرهنگی بر روی گوشی همراه از قبیل اعطای وام‌های دانشجویی، برگزاری همایش‌های مختلف، اخبار مربوط به برگزاری اردوهای دانشجویی و دیگر رویدادهای رفاهی و فرهنگی اشاره کرد.

آشنایی با واحدهای مختلف معاونت و خدمات ارائه شده در هر کدام از این قسمت‌ها، دستیابی به راه‌های ارتباطی و شماره‌های تماس با کارشناسان معاونت، دریافت فایل آئین نامه‌ها و قوانین و مقررات مورد نیاز بدون مراجعه حضوری به واحدهای مختلف از دیگر امکانات این نرم افزار است.

پرسش سئوال بصورت کتبی از کارشناسان واحدها و دریافت پاسخ آنها در اولین فرصت ممکن از طریق نرم افزار موجود در گوشی همراه و اطلاع از حیطه فعالیت کانون‌های مختلف دانشجویی و امکان عضویت در کانون‌ها بدون مراجعه حضوری به ساختمان معاونت دانشجویی و فرهنگی نیز در این نرم افزار پیش بینی شده است.

دریافت اخبار مربوط به برگزاری کلاس‌های متنوع فوق برنامه و امکان ثبت نام اولیه تنها از طریق نرم افزار و بدون مراجعه حضوری به واحد مربوطه، امکان درمیان گذاشتن دغدغه‌های دانشجویی و فرهنگی با مدیران واحدها و معاون دانشجویی و فرهنگی و دریافت پاسخ از آنها  و دریافت فایل متن مجلات و نشریات ستادی و دانشجویی از طریق نرم افزار بر روی گوشی همراه امکان پذیر است.

به کمک این نرم افزار همچنین می توان به برخی سامانه‌های پرکاربرد دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز دسترسی داشت.

دانشجویان و سایر دانشگاهیان علوم پزشکی ایران باید برنامه را بروی گوشی همراه شخصی خود دانلود کرده و آن را روی گوشی نصب کنند و سپس می توانند با مراجعه به سایت معاونت دانشجویی و فرهنگی علوم پزشکی ایران نرم افزار مربوطه را دریافت کنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.