اهواز؛

کشف محموله داروی قاچاق در دزفول

محموله داروی قاچاق با تلاش نیروی انتظامی دزفول کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،فرمانده انتظامی دزفول گفت: با تلاش نیروی انتظامی یک محموله قرص و داروی قاچاق کشف و 2 قاچاقچی دستگیر شدند.

سرهنگ علی الهامی افزود: ماموران انتظامی در مسیر گشت زنی خود یک خودروی 405 را شناسایی کرده و به تعقیب آن پرداختند که با کمین ماموران پلیس خودرو متوقف و 2 متهم دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: متهمان در حال توزیع قرص و داروی قاچاق دستگیر شدند  و از خودروی این متهمان 25 هزار و 500 سی سی شربت متادون و 800 قرص متادون کشف شده است.

سرهنگ الهامی اظهار داشت: این سوداگران تحت عناوین مختلف از جمله توزیع رنگ ،لوازم تحریر و لوازم بهداشتی اقدام به ورود این محصولات و داروهای قاچاق به شهرستان دزفول می کردند و قرص های متادون را به عنوان قرص های نیروزا در اختیار جوانان قرار می دادند که دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول به دستگیری 2 سوداگر مرگ در یکی از مناطق حاشیه ای شهرستان دزفول نیز اشاره کرد و گفت: این افراد که از سرشاخه های توزیع کننده مواد مخدر در منطقه بودند با همکاری اهالی دستگیر شدند که از آنها 51 گرم هروئین و 23 گرم شیشه کشف شد.

وی همچنین در خصوص دستگیری یک موبایل قاپ در دزفول تصریح کرد: دوشنبه شب یک سارق موبایل در محدوده بیمارستان افشار اقدام به سرقت موبایل از یکی از شهروندان کرده بود که توسط عوامل کلانتری مورد تعقیب و گریز قرار گرفت.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.