زنجان؛

لزوم فرهنگ سازی در زمینه کیفت

رئیس جهاد دانشگاهی استان بر لزوم فرهنگ سازی در زمینه کیفیت تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از زنجان؛عباسی با تأکید بر لزوم فرهنگ سازی در زمینه کیفیت گفت:فرهنگ سازی مسئله ای است که درکشور مغفول مانده است و باید درزمینه کیفیت فرهنگ سازی صورت گیرد.

وی با اشاره به مباحث ارزش افرینی و مار افرینی و اقتصاد مقاومتی افزود:مهمترین عامل درعدم تحقق اقتصاد مقاومتی و کار افرینی کیفیت است که باعث شده نتوانیم تا به امروز به جایگاه مطلوب برسیم.

عباسی ادامه داد:یقینا افرادی که از میانگین درامدی بالایی برخوردارند از برند های خارجی استفاده می کنند و این نشان دهنده ان است که تدبیرات لازم در بحث کیفیت صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه کار افرینی موتور محرک اقتصادی کشور است خاطر نشان کرد:بنزین این موتور ،کیفیت است و امروز کیفیت بر تولید مقدم است

رئیس جهاد دانشگاهی دوعامل مهم درعدم اخذ کیفیت لازم اینگونه بیان کرد:فرهنگ سازی و مدیریت دانش دوعامل در عدم اخذ کیفیت لازم هستند..

عباسی با اعلام این خبر افزود:فرهنگ سازی مسئله ای است که در کشور مغفول واقع شده است و باید بر روی کیفیت فرهنگ سازی مناسبی انجام شود و این فرهنگ سازی باید از دوران کودکی صورت بگیرد.همچنین در کنار فرهنگ سازی باید برند سازی در بحث کیفیت نیز انجام شود.

رئیس جهاد دانشگاهی در ادامه بااشاره به اینکه باید فعالیت ها در راستای سیستم مدیریت قراربگیرد ، بیان کرد:در حوزه کیفیت کشور، مدیریت دانش را وارد کنیم که با حل شدن دوموضوع فرهنگ سازی و‌مدیریت دانش ،قطعا درکارافرینی نیزسرامد خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه در کیفی سازی محصولات کشاورزی بسیار مشکل داریم ،عنوان کرد:اگر در این زمینه دقت لازم را نداشته باشیم به زودی وارد کننده خواهیم شد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: فرهنگ سازی ، کیفیت ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.