اصفهان؛

کلاس‌های درس دورترین نقاط کشور برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش وپرورش استان گفت: در دورترین نقاط کشور کلاس‌های درس دایر است تا دانش آموزان از تحصیل بازنمانند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گردهمایی دوروزه معاونان آموزشی، معاونین آموزش متوسطه نواحی و مناطق استان اصفهان با حضور مدیرکل آموزش وپرورش استان اصفهان در شهرستان چادگان برگزار شد.

محمد حسن قائدیها در این جلسه اظهار کرد: در برخی از کشورها در دوره متوسطه دانش‌آموزانی پرورش داده می‌شوند تا ضمن کسب مهارت‌های لازم بتوانند شخصاً وارد اجتماع شده و زندگی خود را تأمین کنند؛ نه اینکه منتظر کنکور و کار اداری باشند.

وی افزود: آموزش و پرورش ایران خدمات منحصربه‌فرد ارائه می‌کند که در دورافتاده‌ترین روستاهای ایران عزیز پرچم جمهوری اسلامی ایران را برافراشته است تا دانش آموزان ایران اسلامی از تحصیل بازنمانند.

مدیرکل محترم آموزش وپرورش اصفهان  در پایان به مشکلات مطرح شده در رابطه با مسائل آموزشی پاسخ داد و توصیه‌های لازم را به معاونین آموزش ارائه کرد.

احمد بیاتی، مدیر آموزش ‌و پرورش شهرستان چادگان نیز در این مراسم با گرامیداشت ایام اربعین حسینی اظهار داشت: یاد و خاطره شهدای عملیات محرم و سالروز ورود 370 شهید به اصفهان را گرامی می‌داریم، موضوعی که نشان از ایثار و خود گذشتگی جوانان برای دفاع از اسلام و کشور دارد که با ایستادگی شجاعانه نشان دادند کشور ایران در برابر تهدید دشمن عقب‌نشینی نخواهد کرد.

بیاتی گفت: آموزش و پرورش چادگان رشد قابل‌ توجه کیفی در دو سال اخیر داشته است.

به گزارش فارس، همایش معاونان آموزشی استان اصفهان که به مدت دو روز در خانه معلم شهرستان چادگان برگزار شده بود امروز به کار خود پایان داد؛ مدیرکل آموزش وپرورش استان اصفهان، معاون آموزش متوسطه، معاونین نواحی و مناطق و کارشناسان ارشد استان در حاشیه این همایش با حضور در مزار مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس شهر چادگان و قرائت فاتحه با آرمان‌های میهن عزیز اسلامی تجدید میثاق دوباره کردند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.