جانشین پلیس راه استان همدان:

پنج زائر افغانستانی به علت واژگونی پراید در همدان مصدوم شدند

سرهنگ اسماعیلی گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه پراید در آزاد راه همدان - ساوه پنج زائر افغانستانی مجروح شدند.

پنج زائر افغانستانی به علت واژگونی پراید در همدان مصدوم شدندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران سرهنگ سعید اسماعیلی جانشین پلیس راه استان همدان گفت: یک دستگاه خودروی پراید روز گذشته در پنج کیلومتری آزادراه همدان - ساوه واژگون شد.

وی اضافه کرد: در این سانحه رانندگی پنج سرنشین این وسیله نقلیه که از تبعه افغانستان بودند مجروح و مصدوم شدند.

جانشین پلیس راه استان همدان بیان کرد: با توجه به اینکه 2 تن از سرنشینان این وسیله نقلیه به شدت مجروح شده بودند توسط تیم های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ اسماعیلی بیان کرد: علت اصلی بروز این سانحه خستگی و خواب آلودگی راننده پراید بوده که منجر به واژگونی این وسیله نقلیه شده است.

از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه 251 نفر در سوانح جاده ای این استان جان باختند که 53 درصد از جانباختگان در آزاد راه و بزرگراهای این استان دچار سانحه شدند.

طبق بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس راه عامل 100 درصد سوانح فوتی در آزاد راه همدان - ساوه خواب آلودگی رانندگان است. 

بالا بودن آمار سوانح فوتی در آزاد راه همدان - ساوه در حالی رقم می خورد که این جاده از نظر زاویه قوس، شیب عرضی و طولی استاندارد است.

آزاد راه همدان - ساوه به طول 200 کیلومتر یکی از پرترافیک ترین جاده های غرب کشور است که 88 کیلومتر آن در استان همدان قرار دارد و بخش زیادی از ناوگان عمومی و شخصی از این مسیر تردد دارند.

ایرنا نوشت: این آزاد راه ، استان های غربی را به مرکز کشور متصل کرده بر این اساس از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار