زاهدان

رشد 450درصدی پروژه های بهداشتی-درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: از آغاز به کار دولت تدبیر و امید تاکنون پروژه های عمرانی این دانشگاه با رشد 450 درصدی در مقایسه با سه سال پیش از آن رو به رو بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،جمشید اردونی اظهار داشت: هم اکنون 393پروژه عمرانی با زیر بنای 235هزار متر مربع در شهرهای زیر پوشش این دانشگاه نیز در حال احداث است.

وی افزود: با بهره برداری از مجموع این پروژه ها، انقلابی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم شریف سیستان و بلوچستان اتفاق خواهد افتاد چرا که در تمام روستاها و شهرهایی که به لحاظ شاخص های جمعیتی شرایط لازم را داشته باشند خانه بهداشت، مرکز بهداشتی - درمانی و بیمارستان ساخته می شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اضافه کرد: بیمارستان 32 تختخوابی میرجاوه یکی از این طرح هاست که به زودی به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: از آغاز به کار دولت تدبیر و امید تا کنون 124پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی توسط دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به بهره برداری رسیده است.

اردونی تصریح کرد: بخش رادیوتراپی بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان، مرکز درمان بستر مهرستان و مراکز و خانه های بهداشت روستایی و پایگاه های اورژانس بین راهی از جمله آنهاست.

وی همچنین گفت: هم اینک 400 پروژه نیز در دست بهسازی و تعمیر است که پس از پایان، به چرخه ارائه خدمات بازگردانده می شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ابراز امیدواری کرد: با تسریع در ساخت و بهره برداری از این پروژه ها بتوانیم هر چه سریعتر دریافت خدمات بهداشتی – درمانی را برای هم استانی های شریف تسهیل کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار