اهواز؛

ترافیک بسیار سنگین در جاده های منتهی به پایانه و گذرگاه مرزی چذابه

جاده های منتهی به پایانه و گذرگاه مرزی چذابه در 110کیلومتری غرب اهواز روز پنجشنبه یکی از روزهای بسیار سنگین ترافیکی را تجربه کرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،هم اکنون راههای بستان به چذابه ، سوسنگرد به بستان و الوان به بستان از ترافیک سنگینی برخوردار است و در نزدیکی پایانه مرزی چذابه و توقفگاه خودرو گره ترافیکی باعث معطلی چند ساعته زائران اربعین حسینی شده است.

با وجود آنکه رئیس راهنمایی و رانندگی خوزستان به زائران توصیه کرده است از خودروهای شخصی برای جابجایی استفاده نکنند ولی به حرکت درآمدن تعداد زیادی خودرو شخصی که بعضا برای استقبال از زائران به این منطقه مرزی آمده اند تردد خودرو های سواری و عمومی را بسیار کند کرده و در جاهایی کاملا قفل کرده است.

بستن مرز مهران و توصیه مسئولان انتظامی و مرزبانی به زائران اربعین حسینی برای استفاده از گذرگاههای مرزی چذابه و شلمچه بر شلوغی و ایجاد ترافیک سنگین در محورهای منتهی به گذرگاه چذابه افزوده است.

تند شدن آهنگ ورودی زائران اربعین حسینی از مرز چذابه که روز پنجشنبه به 20هزار نفر رسید و همچنین رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی و پارک خودرو در کنار جاده ها نیز بر ایجاد ترافیک سنگین بی تاثیر نبود است.

فرماندار دشت آزادگان نیز در خصوص ترافیک سنگین در مرز چذابه اذعان کرد: هم اکنون ترافیک سنگینی در محورهای منتهی به گذرگاه چذابه شکل گرفته است.

نادر عمیدزاده افزود: ماموران راهور و انتظامی با همه توان در حال باز کردن گره های ترافیکی در جاده های منطقه هستند.

در همین حال گفته می شود با ورود حجم زیادی از زائران مشتاق اربعین حسینی در ساعات آینده ترافیک در پایانه و گذرگاه مرزی چذابه به اوج خود برسد.

ماموران انتظامی و مرزبانی در پایانه با افزودن نیروهای کمکی در حال نظم بخشیدن به ورودی و خروجی زائران اربعین حسینی هستند.

گذرگاههای شلمچه و چذابه دو کانون اصلی ، رسمی وبین المللی تردد زائران اربعین حسینی هستند.

پیش بینی ها حاکی از آن است که یک میلیون زائر اربعین حسینی از مرز شلمچه و 500هزار زائر از گذرگاه مرزی چذابه به عتبات عالیات مشرف شوند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.