قدردانی میلاد سالم پس از اولین بازی برای تیم ملی افغانستان

میلاد سالم در صفحه فیس بوک از عوامل برگزاری دیدار دوستانه در تاجیکستان قدردانی کرد.

قدردانی میلاد سالم پس از اولین بازی برای تیم ملی افغانستان
به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، میلاد سالم که نخستین بازی ملی‌اش را در دیدار مقابل تاجیکستان برای افغانستان انجام داد در صفحه فیس بوک به تمجید و تشکر عوامل برگزاری این دیدار دوستانه و فدراسیون فوتبال افغانستان پرداخت.

سالم که از دید افغانستانی‌ها نمره بلندی در اولین بازی ملیش گرفت به نظر می‌رسد در آینده میتواند یکی از بهترین و تاثیر گذارترین بازیکنان تیم ملی فوتبال افغانستان باشد.

او در این مسابقه ۹۰ دقیقه بازی کرد و چندین فرصت گل زنی را برای افغانستان ایجاد کرد اما موفق به گل زنی در اولین بازی ملیش نشد.

سالم از چهرهایی است که مدت‌ها برای پیوستن به تیم ملی فوتبال افغانستان صبر کرد. او هم اکنون در باشگاه هولشتاین کیل و در بوندسلیگا ۳ باز میکند.

پیام میلاد سالم که در صفحه فیس بوکش منتشر شده است:

هم وطنان گرامی سلام!  قبل از هر چیز جای دارد به نوبه خود از فدراسیون فوتبال تاجیکستان تشکر کنم که تسهیلات لازم رابرای تیم ملی افغانستان مساعد ساخته بودند. خوشحالم که اعضای تیم ما با وجود این که در جریان شرکت در مسابقه دوستانه با تیم فوتبال تاجیکستان، مشکلات زیادی داشتند و اتفاقات قابل تأسفی روی داد، با آنهم فارغ از هر تعلق خاطری تیم را یاری رساندند.

همچنین باید بخاطر برگزار کنندگان این مسابقه، هیئت رهبری تیم، گردانندگان پخش برنامه‌ای تلویزیونی این مسابقه ٬ مشوقین و افغانهای عزیزمقیم تاجیکستان ، بویژه اقای کریم رئیس فدراسیون فوتبال تشکرکنم که زحمت زیادی کشیدند و برای اعضای تیم بخوبی امکانات لازم رافراهم نمودند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار