زنجان؛

برگزاری پویش مردمی چهلواره نقش شعور با حضور دوستدار ان محیط زیست در زنجان

همزمان با اربعین حسینی؛ پویش مردمی چهلواره نقش شعور با اجرای طرح سما دوستدار محیط زیست در زنجان برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ حمید ماکوئی معاون دانشگاه و رئیس مجتمع آموزشی و فرهنگی سما گفت: مجتمع آموزشی و فرهنگی سمای زنجان با هدف پاسداشت محیط زیست و تبین حفاظت از محیط زیست به عنوان یک باور ذهنی در بین دانش آموزان، دانشجویان، کارکنان و اساتید پویش مردمی چهلواره نقش شعور را اجرایی خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه این طرح با همکاری آموزشکده فنی و حرفه ای سمای زنجان و شهرداری زنجان اجرایی می‌شود، افزود: این پویش با شعار «من عاشق امام حسینم(ع)  و سما دوستدار محیط زیست» اجرایی می‌شود.
معاون سمای دانشگاه آزاد اسلامی زنجان ادامه داد: این پویش روز اربعین حسینی در حد فاصل بین سبزه میدان تا امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان با پیام« هر زباله‌ای که به زمین می‌اندازیم، قامت انسانی را خم می‌کند» اجرایی خواهد شد.
ماکوئی افزود: بیش از 100 دانش آموز و دانشجوی این مرکز آموزشی و فرهنگی اعم از مدارس و آموزشکده با کاورهای مخصوص در اجرای برنامه چهلواره نقش شعور فعالیت و همکاری خواهند داشت.
معاون دانشگاه و رئیس مجتمع آموزشی و فرهنگی سما  اضافه کرد: در قالب اجرای پویش مردمی سما دوستدار محیط زیست ضمن جمع آوری زباله های مسیر عزاداری حسینه اعظم زنجان، بار دیگر عزاداران پایخت شور و شعور حسینی علاوه برشورحسینی شان، شعور عدم ریختن زباله را نیز در ایام عزاداری سالار شهیدان و همه روزها تبین و ترسیم خواهند کرد.
 پویش مردمی چهلواره نقش شعور،از ساعت 11 صبح روز اربعین حسینی وبعد از عزاداری حسینیه اعظم زنجان اجرایی خواهد شد.


انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.