15 قسمت «پرستاران» آماده شد/ کاشانک لوکیشن بعدی

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «پرستاران» از ادامه فیلمبرداری این سریال خبر داد و افزود: تاکنون 15 قسمت این مجموعه به طور کامل تدوین شده است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تهیه کننده مجموعه تلویزیونی پرستاران از ادامه فیلمبرداری این سریال خبر داد و افزود: تاکنون 15 قسمت این مجموعه به طور کامل تدوین شده است.

داود هاشمی اظهار داشت: در حال حاضر گروه در حال تصویربرداری قسمت های بعدی سریال هستند و کار در اورژانس بیمارستان نورافشار تهران با حضور تمام بازیگران ادامه دارد.

این تهیه کننده ادامه داد: کار همزمان تدوین توسط افسانه افخمی و صداگذاری توسط امیرحسین صادقی درحال انجام است و علیرضا افخمی هم درحال نگارش قسمت های بعدی مجموعه تلویزیونی پرستاران است.

هاشمی همچنین از اضافه شدن شهرام قائدی و محمدعمرانی به عنوان بازیگران جدید این سریال خبر داد و گفت: شهرام قائدی به عنوان بازیگر مهمان و مقابل دوربین رفته و با انجام تست گریم محمد عمرانی به عنوان بازیگر اصلی، بازی او نیز فردا آغاز خواهد شد.

این تهیه‌کننده عنوان کرد: در ادامه فیلمبرداری، بازیگران دیگری نیز به مجموعه افزوده می شوند.

داود هاشمی تصریح کرد: الناز حبیبی، مریم یوسفی، فریبا نادری، فاطمه گودرزی و شیوا بلوچی از بازیگرانی هستند که امروز 29 آبان مقابل دوربین رفتند و گروه تا سه روز دیگر به لوکیشن منزل محمد عمرانی درکاشانک خواهند رفت.

او در پایان گفت: هم اکنون روز کار هستیم و تا سه روز آینده ادامه تصویربرداری در شب انجام می‌شود.

سایر عوامل سریال عبارتند از:

تصویربردار: ابراهیم غفوری، چهره پرداز: مجید اسکندری، صدابردار: مرتضی اصلان زاده، صداگذار: امیرحسین صادقی، تدوینگر افسانه افخمی، مدیر تولید: مجید بذرپاش، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، دستیاران کارگردان اکبر نصیری، مهدی آقایی، پریسا افخمی، افشین عمرانی، تصویربردار: پشت صحنه و عکاس رایان جعفری و پوریا هنرمند و مدیرتدارکات: محمد جمشیدی.

مجموعه تلویزیونی «پرستاران» به کارگردانی مشترک علیرضا افخمی و محمودرضا تخشید محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۵۲ قسمت ۴۰ دقیقه ای و با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ساخته می شود.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.