برانکو:

درخشش نمایندگان فوتبالمان در آسیا، سهمیه ایران را حفظ کرد/ بیرانوند به بازی با پیکان نمی رسد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: موفقیت های نمایندگان ایران در رقابت های فوتبال آسیا باعث شده که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا کاهش پیدا نکند.

برانکو: موفقیت نمایندگان ایران در آسیا سهمیه / بیرانوند به بازی با پیکان نمی رسدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، برانکو در پایان تمرین امروز پرسپولیس و در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه پرسپولیس قرار نیست در پلی‌آف لیگ قهرمانان بازی کند، بیان کرد:  این خبر خوبی است، فقط پرسپولیس و امارات سهمیه 1+3 دارند، این یک امتیاز خوب برای فوتبال ایران است. عملکرد خوب و تلاش نمایندگان ایران در آسیا همچون، تراکتورسازی، ذوب‌آهن، سپاهان و نفت در لیگ قهرمانان حالا به بار نشسته است.

وی اظهار کرد: تمرینات خاص خود را  طبق برنامه انجام می دهیم، اردوی خوبی در دبی داشتیم و شرایط خیلی خوبی در آنجا حاکم بود، یک بار دیگر از میزبان‌ بابت مهمانوازی تشکر می کنم، برنامه های فنی را طبق اهداف‌مان پیش بردیم، زمین و تغذیه خوب بود و بازی های دوستانه مناسبی هم داشتیم و فرصتی شد تا هواداران هم برای تماشای تیم بیایند.

وی در ادامه عنوان کرد: سیدجلال حسینی با آسیب دیدگی رو به رو بود که حتی در بازی تیم ملی نیز با کمک آمپول و قرص حاضر شد اما برای حضور در نخستین بازی آماده است، در مجموع بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و شرایط راضی کننده بود.

سرمربی پرسپولیس در مورد شرایط مصدومان پرسپولیس گفت: مصدوم نداریم فقط بیرانوند از ناحیه مچ دچار شکستگی مختصری شده که این اتفاق در بازی با استقلال خوزستان برایش رخ داد و به بازی با پیکان نمی‌رسد. مصدومیت عالیشاه چیز خاصی نیست و این بازیکن برای حضور در تمرینات فردا آماده می‌شود. 

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد زمان بازگشت بیرانوند به تمرینات، عنوان کرد:  در حال حاضر زمان بازگشت بیرانوند مشخص نیست،  فکر می‌کردیم او به بازی با پیکان می‌رسد که متاسفانه اینطور نشد باید صبر کردزیرا این موضوع نیاز به زمان داردالبته به دلیل دوری طولانی مدت این دروازه بان از خانواده اش به وی اجازه حضور در جمع خانواده را دادیم اما در این مدت هم تمرینات بیرانوند ادامه داشته است.

برانکو در پاسخ به این سؤال که 6 بازیکن ملی‌پوش شما اختصاصی تمرین کردند، گفت: ما یک کار اضافه گذاشتیم چون برنامه ما با تیم ملی متفاوت است.

وی درباره بازی با پیکان در آخر هفته جاری و اینکه حریف را چطور می‌بینید، تصریح کرد: پیکانی ها و عملکرد آنها خوب نیست زیرا باید به آنها عالی گفت، پیکان در رده چهارم جدول قرار دارد و از حضور مهاجمان خوبی در تیم بهره می برد، جلالی هم تیم خوبی را تشکیل داده پس حضور نا در رده چهارم جدول اتفاقی نیست.


برانکو در پایان درباره لغو بازی پرسپولیس با دانشجویان به دلیل مخالفت پیکان به حضور پرسپولیس در زمین اختصاصیش، خاطر نشان کرد: نه واقعیت این نیست، پیکان مخالفتی با برگزاری این بازی در زمین شهر قدس نداشته اما در نظر داشتیم تمام  بازیکنان ملی‌پوش را در اختیار داشته باشیم حتی در ولنجک هم زمین داشتیم اما هفته آینده بازی می‌کنیم.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار