سرهنگ عابدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

كمين پليس برای شناسايی و توقيف خودروهای پلاك مخدوش/ 6 تا 12 ماه حبس برای رانندگانی كه دستكاری در پلاك می‌كنند

جانشين رئيس پليس راهور تهران بزرگ از توقيف خودروهايی كه اقدام به دستكاری پلاك برای ورود به محدوده طرح ترافيك و زوج و فرد می‌كنند، خبر داد.

سرهنگ عابدی جانشين رئيس پليس راهور تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: با توجه به وضعيت آلودگی هوا و نظر به مصوبه كميته طرح ترافيك تا اطلاع ثانوی طرح ترافيك به محدوده زوج و فرد و تا ساعت 19:00 كشيده شده است.

وی افزود: به همين منظور در كنار ورودی هاي به محدوده زوج و فرد همكاران ما مستقر و درصورت مشاهده هر گونه پلاك مخدوشی با رانندگان متخلف برخورد قانونی می شود و مبلغ 600 هزار ريال جريمه برای اين دسته از رانندگان در نظر گرفته می شود، همچنين خودروهای دودزا و فاقد معاينه فنی هم توقيف خواهند شد.

جانشين رئيس پليس راهور تهران بزرگ در پايان گفت: براساس ماده 720 قانون مجازات در صورتی كه راننده ای اقدام به دستكاری و مخدوش كردن پلاك خودرو كند علاوه بر جريمه به دادسرا معرفی و خودرو پس از توقيف به پاركينگ منتقل می شود و برای جرم مرتكب شده از 6 ماه تا يك سال حبس برای اين مجرمان در نظر گرفته شده است.


انتهای پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۲۰:۱۸ ۰۱ آذر ۱۳۹۵
سلام پس تکلیف راننده آژانس ها و کسانی که با ماشین کار می کنندهد چی میشه
لطفا حرف ما رو بگوش کسانی که به فکر زن و بچه مردم نیستند برسونید از بالا برف می اد اونوقت به دلیل آلودگی هوا محدودیت می زارن؟؟
آخرین اخبار