اختصاصی/فرمانده مرزبانی:

تمهیدات ویژه برای استقبال از زائران اربعین فراهم شده است/هیچ گونه مشکل امنیتی نداشتیم

فرمانده مرزبانی گفت:تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اربعین حسینی به میهن فراهم شده است.

تمهیدات ویژه برای استقبال از زائران اربعین فراهم شده است/هیچ گونه مشکل امنیتی نداشتیمسردار رضایی، فرمانده مرزبانی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور گفت: خوشبختانه با همکاری تمامی ارگان ها از جمله سپاه ، شهرداری، آستان قدس رضوی ، حمل و نقل و سایر دستگاه ها مشکلی برای جابجایی زائران از مهران تا پایانه و سپس به شهرهای مقصد وجود ندارد.

وی به زائران توصیه کرد:چنانچه قصد عزیمت از کربلا به مرز را دارند به صورت گروهی از مسافربرهای عراقی استفاده کنند و مراقب چمدان ها و وسایل شخصی خود باشند.

فرمانده مرزبانی ضمن اشاره به همکاری خوب پلیس و نیروهای مرزبانی گفت:حدود یک سوم جمعیت زائران اربعین حسینی به کشور بازگشته اند و پیش بینی می شود در 24 ساعت آینده شاهد حداکثر ورود زوار به کشورمان باشیم.

وی تصریح کرد: تاکنون با حضور نیروهای مرزبانی ، سپاه و سایر ارگان ها و نیز همکاری ویژه مرزبانی عراق هیچ گونه مورد امنیتی را در مرزهای مهران، چزابه و شلمچه شاهد نبوده ایم.

سردار رضایی ضمن اشاره به فوت 9 نفر در مرز مهران و چزابه گفت:از این آمار 4 نفر به دلیل تصادفات و 5 نفر به دلیل مشکلات جسمی جان خود را از دست داده اند .

فرمانده مرزبانی ناجا خاطر نشان کرد: با توجه به تمهیدات ویژه در نظر گرفته شده مشکلات پایانه مسافربری و حمل و نقل زائران که در سال گذشته وجود داشت، مرتفع شده و از زائران در خواست می کنیم چنانچه با خودرو شخصی قصد عزیمت به شهر خود را دارند، عجله نکنند چراکه خستگی راه باعث مشکلات جدی از جمله وقوع تصادف برای هموطنان خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار